SadamJR Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Kul att lax är tillbaka, och nej, jag är inte ute efter honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Hej laxlaxlax. Good To see ya! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Jag har lax x4 i kylen men där gör den ingen nytta 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Va fan, hälsade han på dej? Visst är det kul att han verkar ha det bra! Kompisen hade skägg och jag var tvungen att vara ofin för han slutade inte prata om sitt fanzin när jag undrade vad det handlade om. Utan att få en lucka i samtalet sa jag "Och hur går det med ditt fanzin?" och vände mig till hälften mot Dingbats. Han gav mig ett exemplar, berättade att han bytt namn, kompisen tystnade och strax därefter skildes vi åt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Aight, vi ses. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 . Utan att få en lucka i samtalet sa jag "Och hur går det med ditt fanzin?" och vände mig till hälften mot Dingbats. Han gav mig ett exemplar, berättade att han bytt namn, kompisen tystnade och strax därefter skildes vi åt. Jo, jag hoppas verkligen att han har det bra, men han och jag hade ett vad ihop. Menar du att han har kommit ut ur garderoben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 (redigerat) Iiiihhh laxen!!! 🥰 Kan berätta att musikaffären i Mönsterås där du vart lurad (för länge sedan) har slagit igen 😮😄 Kul som fan att höra av dig! 🙂 Redigerat 9 maj 2013 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Jag hjälper 'snart' på vägen. Kaffe och snickers är grejer btw... 😄 Snickers heter grannens orange katt 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Va GOTT! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Gott jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Snickers heter grannens orange katt 🥰 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Jo, jag hoppas verkligen att han har det bra, men han och jag hade ett vad ihop. Menar du att han har kommit ut ur garderoben? Om du menar att han kommit ut som bög? Det har jag ingen aning om, det tänkte jag inte på att fråga om. Men däremot hade han en manlig vän med skägg! Om det är kriterie för homosexualitet tror jag en stor del av befolkningen skulle trilla dit.. Berätta mer om vadet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Var det inte det där "slicka f*tta-vadet"...? 😕😮😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Jo de vad de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 :erik: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Om du menar att han kommit ut som bög? Det har jag ingen aning om, det tänkte jag inte på att fråga om. Men däremot hade han en manlig vän med skägg! Om det är kriterie för homosexualitet tror jag en stor del av befolkningen skulle trilla dit.. Berätta mer om vadet? Jo, vi slog vad om 100 kronor att han skulle slicka fitta inom ett år. Det hände inte.I stället för pengarna skulle jag få flera nummer av blaskan han ger ut. Fick väl ett nr men sen vet jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 @Lax: hur är det med dig, din ugglegubbe? Btw; du har asmycket att läsa ikapp 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 @Lax: hur är det med dig, din ugglegubbe? Btw; du har asmycket att läsa ikapp 😳😆 Det är nog bättre att han låter bli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Jo, vi slog vad om 100 kronor att han skulle slicka fitta inom ett år. Det hände inte.I stället för pengarna skulle jag få flera nummer av blaskan han ger ut. Fick väl ett nr men sen vet jag inte. Och då menar jag ett nummer av blaskan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 (redigerat) Och då menar jag ett nummer av blaskan. 😄 Chae: Det är bra. Varit lite ruggigt ibland. Men vissa spännande saker som jag ruvat på länge har börjat lossna. Häckar nuförtiden i Småland igen. Och träffade en tjej men blev dumpad på ett rätt ugly sätt. Redigerat 9 maj 2013 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Småland...Tvåland... 😳 Trist att bli dumpad ju 🙁 🥰 @ugglan * * * Strangmicke tuffar vidare xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Äre nått på teve ikväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Äre nått på teve ikväll? Hockey för bövelen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 Schuuuu Håki håki håki! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 maj 2013 Dela Postat 9 maj 2013 😄 Chae: Det är bra. Varit lite ruggigt ibland. Men vissa spännande saker som jag ruvat på länge har börjat lossna. Häckar nuförtiden i Småland igen. Och träffade en tjej men blev dumpad på ett rätt ugly sätt. Trist me tjejen. =/ Låter mys med småland iaf. ☺️ 😆🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts