Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013

Linus

Recommended Posts

Annons

Va fan, hälsade han på dej?

Visst är det kul att han verkar ha det bra!

Kompisen hade skägg och jag var tvungen att vara ofin för han slutade inte prata om sitt fanzin när jag undrade vad det handlade om. Utan att få en lucka i samtalet sa jag "Och hur går det med ditt fanzin?" och vände mig till hälften mot Dingbats. Han gav mig ett exemplar, berättade att han bytt namn, kompisen tystnade och strax därefter skildes vi åt.

Dela på andra sajter

. Utan att få en lucka i samtalet sa jag "Och hur går det med ditt fanzin?" och vände mig till hälften mot Dingbats. Han gav mig ett exemplar, berättade att han bytt namn, kompisen tystnade och strax därefter skildes vi åt.

Jo, jag hoppas verkligen att han har det bra, men han och jag hade ett vad ihop. Menar du att han har kommit ut ur garderoben?

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Iiiihhh laxen!!! 🥰

Kan berätta att musikaffären i Mönsterås där du vart lurad (för länge sedan) har slagit igen 😮😄

Kul som fan att höra av dig! 🙂

Redigerat av CHAE
Dela på andra sajter

Jag hjälper 'snart' på vägen.

Kaffe och snickers är grejer btw... 😄

Snickers heter grannens orange katt 🥰

Dela på andra sajter

Jo, jag hoppas verkligen att han har det bra, men han och jag hade ett vad ihop. Menar du att han har kommit ut ur garderoben?

Om du menar att han kommit ut som bög? Det har jag ingen aning om, det tänkte jag inte på att fråga om. Men däremot hade han en manlig vän med skägg! Om det är kriterie för homosexualitet tror jag en stor del av befolkningen skulle trilla dit..

Berätta mer om vadet?

Dela på andra sajter

Om du menar att han kommit ut som bög? Det har jag ingen aning om, det tänkte jag inte på att fråga om. Men däremot hade han en manlig vän med skägg! Om det är kriterie för homosexualitet tror jag en stor del av befolkningen skulle trilla dit..

Berätta mer om vadet?

Jo, vi slog vad om 100 kronor att han skulle slicka fitta inom ett år. Det hände inte.I stället för pengarna skulle jag få flera nummer av blaskan han ger ut. Fick väl ett nr men sen vet jag inte.

Dela på andra sajter

Jo, vi slog vad om 100 kronor att han skulle slicka fitta inom ett år. Det hände inte.I stället för pengarna skulle jag få flera nummer av blaskan han ger ut. Fick väl ett nr men sen vet jag inte.

Och då menar jag ett nummer av blaskan.

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Och då menar jag ett nummer av blaskan.

😄

Chae: Det är bra. Varit lite ruggigt ibland. Men vissa spännande saker som jag ruvat på länge har börjat lossna. Häckar nuförtiden i Småland igen. Och träffade en tjej men blev dumpad på ett rätt ugly sätt.

uggla-1298929916.jpg

Redigerat av laxlaxlax
Dela på andra sajter

😄

Chae: Det är bra. Varit lite ruggigt ibland. Men vissa spännande saker som jag ruvat på länge har börjat lossna. Häckar nuförtiden i Småland igen. Och träffade en tjej men blev dumpad på ett rätt ugly sätt.

Trist me tjejen. =/ Låter mys med småland iaf. ☺️

uggla-1298929916.jpg

😆🥰

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.