Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

🥰

🥰

Tur för oss.

Hur går det med låtandet av bostad?

😛

Jag träffade nyss hon som äger vår lägenhet och hon har ångrat sig med att säga upp oss :S

Så nu får vi bo kvar till September som avtalat och nästa vecka får jag reda på om jag får ta över förstahandskontraktet eftersom hon ska säga upp det helt.

Så hänger på om fastighetsägaren gillar mig och kan tänka sig låta mig ta över det.

Han lever i en annan värld. Sparar ihop till en klocka för 50 000.

Man kan väl spara till två saker. 😛 Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Vill bara berätta att jag såg Dingbats på stan för några veckor sedan. Han såg ut att må bra, log, var glad och gick med en kompis, de var på väg att dricka öl. Kompisen berättade om sitt fanzin så det verkade vara något de hade gemensamt. Jag hann inte prata så länge men det var kul att se han.

Bara en liten side note. 🙂

Lax

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Vill bara berätta att jag såg Dingbats på stan för några veckor sedan. Han såg ut att må bra, log, var glad och gick med en kompis, de var på väg att dricka öl. Kompisen berättade om sitt fanzin så det verkade vara något de hade gemensamt. Jag hann inte prata så länge men det var kul att se han.

Bara en liten side note. 🙂

Lax

Va fan, hälsade han på dej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Vill bara berätta att jag såg Dingbats på stan för några veckor sedan. Han såg ut att må bra, log, var glad och gick med en kompis, de var på väg att dricka öl. Kompisen berättade om sitt fanzin så det verkade vara något de hade gemensamt. Jag hann inte prata så länge men det var kul att se han.

Bara en liten side note. 🙂

Lax

😮 !!!

Laxen!

Och nyheter och Dingbats!

Ja jävlar. 😄 Kul att se dig max!!

Vi har saknat dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...