Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Du fixar det där. Hur känns det?

Nervöst och ångest. De kräver att jag ska sjunga och kompa mig själv på 1 av fyra låtar de valde ut. Den hade jag inte räknat med. Blir nog "jag hade en gång en båt".

Annons
Postat

Nervöst och ångest. De kräver att jag ska sjunga och kompa mig själv på 1 av fyra låtar de valde ut. Den hade jag inte räknat med. Blir nog "jag hade en gång en båt".

Vilka alternativ har du?

Postat

@Nay håller med Sadam; du kommer att greja det där for sure 🙂

* * *

Årets första åska har anlänt. Förvisso >3mil bort (norröver) men ändå! 😮 Gillar fan åska 🥰 (Sambon är dock inte lika överlycklig...)

Postat

Nu gör jag en chae. Goder natten, håll i hatten, krappar! 😄

Postat (redigerat)

Vilka alternativ har du?

Läste först "Hur alternativ är du?" när jag skummade igenom. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Köpte just en ny klocka till min samling. Inget fancy alls, men har velat ha en med power reserve och öppen baksida länge, och sen är ju automatiskt urverk och subsekund inte fel. ☺️ /Nerden

-062-1.jpg

-065-1.jpg

Postat

Köpte just en ny klocka till min samling. Inget fancy alls, men har velat ha en med power reserve och öppen baksida länge, och sen är ju automatiskt urverk och subsekund inte fel. ☺️ /Nerden

-062-1.jpg

-065-1.jpg

snygg! 🙂
Postat

fixade en EDU licens uppgradering till PT 10. Vi får se om detta hjälper. Det innebär att jag kommer att få PT 11 gratis när det släpps. För 1300 spänn! Går att fynda om man letar 😑

Postat

Men sparar till en Omega Seamaster Planet Ocean, och dom e inte billiga. 😱

Urbra dock 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.