CHAE Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Absolut. 🙂 PM:a mig din adress så fixar jag det. Vi säljer den för 100 spänn. Om någon annan vill köpa kan ni också skicka PM. Du har PM 😮🥰
Micke H Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Du har PM 😮🥰 🥰 Återkommer med info till dig med. Eller förresten, jag tar det här och nu: vi ses bakom puben Glory Hole. Ta med egen stjärtlapp.
CHAE Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 🥰 Återkommer med info till dig med. Eller förresten, jag tar det här och nu: vi ses bakom puben Glory Hole. Ta med egen stjärtlapp. 😆🥰
Naymari Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Fick en gratis rakhyvel på posten med tillhörade rakningstips. Jag som inte ens har någon skäggväxt 😄
Neosus Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 ÅH kolla in här! Musikanten i Sollefteå har fått in ski...nej jag menar dragflöjtar!
CHAE Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 eftermiddagskaffe är gott! jåh gott E de. 😑 Jåh 😑 Fick en gratis rakhyvel på posten med tillhörade rakningstips. Jag som inte ens har någon skäggväxt 😄 😆
SadamJR Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Fick en gratis rakhyvel på posten med tillhörade rakningstips. Jag som inte ens har någon skäggväxt 😄 Nu var det kanske inte upptill det var tänkt att du skulle raka dej?
Naymari Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Nu var det kanske inte upptill det var tänkt att du skulle raka dej? Rakningstipsen var riktade till ansiktet. Men det är klart...
CHAE Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Jag provade men vafan DET DÄR ÄR JU SÅNT JAG INTE VILLE HA vafan nu börjar jag bli seriöst trött på det här jävla nörd-snobberiet. Jag vill ha något enkelt som INTE INNEFATTAR EN MASSA KNAPAPR Å RATTAR!!! FANNNNNN Ser ut som att tvåtakt går bananer i sin egen tråd 😮
SadamJR Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Rakningstipsen var riktade till ansiktet. Men det är klart... Men du är så ung och oskyldig. Är du säker på att det är en näsa på bilden och inte en.......
Naymari Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Firewire connectionen mellan datorn och saffiren är död. Nu ska jag testa uppgradera till mountain lion, se om det hjälper. Men då kommer säkert min gamla licens av Pro Tools sluta funka. Vill inte. Och det har jag verkligen inte råd att uppdatera 😱 Men du är så ung och oskyldig. Är du säker på att det är en näsa på bilden och inte en....... 😆
Neosus Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Fan ska man göra för mat då? Blir förbannad! Tror jag åker tebax till mamma! 😠
SadamJR Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Fan ska man göra för mat då? Blir förbannad! Tror jag åker tebax till mamma! 😠 Köpte du inte en fiskgratäng?
Naymari Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Slutar Pro Tools 9 fungera i Mountain Lion går jag till Logic. 😠
Neosus Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Köpte du inte en fiskgratäng? Den åt jag upp tidigare! Tror jag värmer på en Calzone istället! ☺️ Slutar Pro Tools 9 fungera i Mountain Lion går jag till Logic. 😠 Det får vi verkligen hoppas att du inte behöver! 😮
Micke H Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Men du är så ung och oskyldig. Är du säker på att det är en näsa på bilden och inte en....... 😆
Naymari Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Det får vi verkligen hoppas att du inte behöver! 😮 Logic 9 kostar 1900. Update från PT 9 kostar €379 AVID Är rena skitstövlar. 😠
Neosus Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Är PT 9 update så himla dyr? De va de värsta! 😠 Du lär nog göra minst lika bra musik i Logic annars tror jag. Logic är väl lite mer som Cubase än Pro Tools va?
Naymari Postat 7 maj 2013 Postat 7 maj 2013 Är PT 9 update så himla dyr? De va de värsta! 😠 Du lär nog göra minst lika bra musik i Logic annars tror jag. Logic är väl lite mer som Cubase än Pro Tools va? Ja. Det är sunkigt mycket pengar.
Recommended Posts