Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Fan vad nice!!!! Hur är det med laxen?! 😮

Jo det var nice, fast var ju typ två år sedan. Vet icket hur det e med laxen nu. =/

Det är bra, det hänger och dinglar. Själv?

Gott att höra. Hur gick det me det jobbet du skulle söka? Och vad för feedback har ni fått på plattan? 🙂

Dinglar väl hyfsat här, inte kanon men funkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Blir det nån bostadsrätt tror du? Du har väl ekonomin och åldern inne?

Åldern men inte kapitalet. Har bara jobbat drygt ett halvår så har inte hunnit spara ihop så mycket direkt.
Link to comment
Dela på andra sajter

Åldern men inte kapitalet. Har bara jobbat drygt ett halvår så har inte hunnit spara ihop så mycket direkt.

Köpte själv en bostadsrätt när jag var i din ålder eftersom jag blev tvungen för att ha nånstans att bo. Fick låna till rubbet. Det visade sej va den enda vettiga affären jag har gjort i mitt liv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte själv en bostadsrätt när jag var i din ålder eftersom jag blev tvungen för att ha nånstans att bo. Fick låna till rubbet. Det visade sej va den enda vettiga affären jag har gjort i mitt liv.

Asså okej. Dock går det typ inte att låna till hela beloppet idag, behöver gå in med 10-15%.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det var nice, fast var ju typ två år sedan. Vet icket hur det e med laxen nu. =/

Miss the guy. 🙁

Gott att höra. Hur gick det me det jobbet du skulle söka? Och vad för feedback har ni fått på plattan? 🙂

Dinglar väl hyfsat här, inte kanon men funkar.

Jobbet gick inte alls. xD Plattan har fått ganska bra mottagande hittills, Sweden Rock Magazine har precis lovat att recensera den. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...