Naymari Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Kan du utveckla? ja vad skillnaden mellan dem båda är och inte bara att den ena har rör i sig och den andra en transistor. Utan på sandlåde nivå hur de fungerar.
SadamJR Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 ja vad skillnaden mellan dem båda är och inte bara att den ena har rör i sig och den andra en transistor. Utan på sandlåde nivå hur de fungerar. http://sound.westhost.com/valves/valve-trans.html
Naymari Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Det slog mig precis att jag tror jag skulle trivas som trä- och metallslöjdslärare 🙂 Då får du skaffa helskägg och lära dig spela dragspel! 😮
SadamJR Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Då får du skaffa helskägg och lära dig spela dragspel! 😮 Min kusin är slöjlärare. Han är rödhårig och i stort sett utan skäggväxt samt spelar gitarr. Hans farsa, min morbror, var oxå slöjdlärare. Han var rödhårig samt spelade munspel.
Naymari Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Min kusin är slöjlärare. Han är rödhårig och i stort sett utan skäggväxt samt spelar gitarr. Hans farsa, min morbror, var oxå slöjdlärare. Han var rödhårig samt spelade munspel. Båda mina träslöjdslärare hade helskägg och kunde spela dragspel. 😑
SadamJR Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Nä inte det, snålt va Då hade det inte blivit nån tredje spelning om det hade varit jag.
D Vibe Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Dragspel? Räcker det inte med dragflöjt? Fast det är klart, eleverna kanske skulle misstolka mig om jag började snacka om dragflöjtar hit och dit. 😏
Neosus Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Skinnflöjt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA hah ...hih. 😑
SadamJR Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Sverige ligger under mot vitryssland. Det har väl aldrig hänt förut.
D Vibe Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Uhm. Jag trodde uttrycket dragflöjt räckte för snuskiga associationer 😆
Neosus Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 😆 Nä jag tyckte att ett förtydligande var viktigt. Viktiga grejjor sånt därt. 😑😱
SadamJR Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Uhm. Jag trodde uttrycket dragflöjt räckte för snuskiga associationer 😆 😆 Nä jag tyckte att ett förtydligande var viktigt. Viktiga grejjor sånt därt. 😑😱 Äckelpäckel.
D Vibe Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Sverige ligger under mot vitryssland. Det har väl aldrig hänt förut. I vadå? Längdspottning? 😉
SadamJR Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 I vadå? Längdspottning? 😉 Du borde hålla dej till nåt du begriper, som snusk.
slejnard Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Då hade det inte blivit nån tredje spelning om det hade varit jag. Få se nästa gång då.
Micke H Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 I vadå? Längdspottning? 😉 Http://www.youtube.com/watch?v=mcyX1-pWxwE MONKEY ISLAND! 🥰
SadamJR Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Få se nästa gång då. Fast hade det varit jag som spelade hade dom förmodligen bara varit glada.
Memphis Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 xD 🥰 Nån gång i detta avlånga land borde vi göra en irl. DE e ganska rolit! 😄 de e JETE rolit! Har aldrig varit på någon IRL 😊 Höll ju på att bli en Smålands-IRL en gång men det sket sig 😱 Längstah-IRL vore skitskoj 🙂😄 Asså fan, säg bara tid o plats, jag e på. =)
Memphis Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 (redigerat) Jag har varit på ett Irl, träffade laxen, loopis, Valle och rabieshund m.fl. Det var ball. 😄 Tjena, smygfisen! Hej din lilla penis! Läget då? Memphis kunde ha ramlat i. Det var precis lagom stort för honom. 😠 Redigerat 6 maj 2013 av Memphis
SadamJR Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Asså fan, säg bara tid o plats, jag e på. =) Den där bostadsrätten du kommer att köpa blir bra.
Micke H Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Jag har varit på ett Irl, träffade laxen, loopis, Valle och rabieshund m.fl. Det var ball. 😄 Hej din lilla penis! Läget då? Fan vad nice!!!! Hur är det med laxen?! 😮 Det är bra, det hänger och dinglar. Själv?
SadamJR Postat 6 maj 2013 Postat 6 maj 2013 Sverige ligger under mot vitryssland. Det har väl aldrig hänt förut. Det löste sej till slut.
Recommended Posts