slejnard Postat 21 januari 2013 Postat 21 januari 2013 tavar tom ja tatar. 😆 1. Inte mer än vanligt. 2. Man ska ha grötomslag? Frågan är bara vilken gröt? har risgröt!
Zakyath Postat 21 januari 2013 Postat 21 januari 2013 måtte kolla då. vet inte om den är allmänt erkänd som hans bästa.. men jag tycker iaf det 🥰
Zakyath Postat 21 januari 2013 Postat 21 januari 2013 (redigerat) sen tycker jag att rodriguez nästan är bättre. desperado, sin city, planet terror med flera.. Redigerat 21 januari 2013 av Zakyath
SadamJR Postat 21 januari 2013 Postat 21 januari 2013 tavar tom ja tatar. 😆 har risgröt! Då är det bara att köra.
slejnard Postat 21 januari 2013 Postat 21 januari 2013 sen tycker jag att rodriguez nästan är bättre. desperado, sin city, planet terror med flera.. inte säker på om jag sett nån. sin city kanske. mycke å se.... Då är det bara att köra. jepp lyssnar på punkfestivalen här. BRA!
slejnard Postat 21 januari 2013 Postat 21 januari 2013 En gammal gumma och gubbe sitter och stirrar på varandra i dagrummet på ålderdomshemmet. Plötsligt säger gubben: - För tjugo kronor pippar jag dig i gungstolen där borta. Tanten tittar förvånat på honom men säger ingenting. Gubben fortsätter: - Fast, för femtio kronor så gör jag det där borta i den sköna soffan och om du har en hundring så får du följa med mig till rummet på en romantisk middag och sedan en helkväll som du aldrig tidigare upplevt. Tanten säger fortfarande ingenting men börjar rota runt i handväskan och lyckas till slut få fram en skrynklig hundralapp. Gubben tar pengarna och ler.... - Jasså...du vill ha en romantisk helkväll alltså? - Skärp dig!! svarar tanten, jag skall ha fem omgångar i gungstolen!
Pico Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 vet inte om den är allmänt erkänd som hans bästa.. men jag tycker iaf det 🥰 Kan tänka mig folk anser Pulp Fiction är den bästa.
SadamJR Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Slejnard är hyperaktiv. Varför måste det va så jävla kallt?
slejnard Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 😑 har ingen termometer. -6 enl datorn. hur kallt har ni?
Micke H Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Fyfan, vilken tripp. Förseningar utav bara helvete, morsa med skadad fot och kryckor, hög på smärtstillande, grekisk bröllop och dop i en grek-ortodox kyrka med MER än skumma traditioner, massa, massa mat...skriver nog ett blogginlägg om det. Men nu kan jag iallafall säga att det är sjukt skönt att vara hemma igen. 🙂
CHAE Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Fyfan, vilken tripp. Förseningar utav bara helvete, morsa med skadad fot och kryckor, hög på smärtstillande, grekisk bröllop och dop i en grek-ortodox kyrka med MER än skumma traditioner, massa, massa mat...skriver nog ett blogginlägg om det. Men nu kan jag iallafall säga att det är sjukt skönt att vara hemma igen. 🙂 Välkommen hem! 🥰 Holy crap!! 😮 Låter som en resa värdig Hasselqvistarna 😄 Nåväl, gött att ha dig hemma igen i ett stycke 🙂
SadamJR Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 😑 har ingen termometer. -6 enl datorn. hur kallt har ni? Just nu är det -10.
Micke H Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Välkommen hem! 🥰 Holy crap!! 😮 Låter som en resa värdig Hasselqvistarna 😄 Nåväl, gött att ha dig hemma igen i ett stycke 🙂 Tack, skönt att vara hemma. 🙂 Aldrig mera flyga på vintern. xD Pga snöovädret i Tyskland så blev vi sju timmar försenade dit och tio timmar försenade hem. Men som sagt, jag skriver mer utförligt om det senare när jag inte är trött som en gnu och hyper som en...uggla? Trött var det ja. xD
SadamJR Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Fyfan, vilken tripp. Förseningar utav bara helvete, morsa med skadad fot och kryckor, hög på smärtstillande, grekisk bröllop och dop i en grek-ortodox kyrka med MER än skumma traditioner, massa, massa mat...skriver nog ett blogginlägg om det. Men nu kan jag iallafall säga att det är sjukt skönt att vara hemma igen. 🙂 Vad är det för dop och bröllop du har varit på?
slejnard Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Just nu är det -10. Jag minns en promenad -99. Då var det -42.
Naymari Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Man blir så glad när låtar är enkla och mixa. Mixat en halv dag och känner mig nästan nöjd redan.
Micke H Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Vad är det för dop och bröllop du har varit på? Min syster gifte sig och dom hade dop för sitt barn. 🙂
SadamJR Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Jag minns en promenad -99. Då var det -42. Vi är lite mer lättfrusna än ni där uppe lapphelvetet.
SadamJR Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Min syster gifte sig och dom hade dop för sitt barn. 🙂 Har hon gift sej med en grek?
Micke H Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Har hon gift sej med en grek? Jupp. Men hon är också själv halvgrek, hennes pappa är från Grekland. (Vi är alltså bara halvsyskon - vi har inte samma pappa.)
slejnard Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Vi är lite mer lättfrusna än ni där uppe lapphelvetet. Kläder efter väder.
Neosus Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Jag minns en promenad -42. Då var det -99. Uschaligen! 😑😱😊
SadamJR Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Jupp. Men hon är också själv halvgrek, hennes pappa är från Grekland. (Vi är alltså bara halvsyskon - vi har inte samma pappa.) Var det den där stora feta varianten? Bor dom i grekland?
Recommended Posts