Fidden Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 BWO-martin styrde upp ställningarna. Den där andra experten som alltid är med verkar bara syssla med att gadda ihop sig med veckans gäst, idag var hon ju nästan inte osympatisk alls.
Fidden Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 (redigerat) Styr upp ställningarna gör man väl för fanken inte? MAN HÅLLER DOM! Redigerat 5 maj 2013 av Fidden
SadamJR Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Kollar du på tv nu sadam? Jägarliv sjunger island om. Jag kan inte göra två saker samtidigt. Tyckte att hans röst var lite tunn. Dessutom kan jag inte se en isländsk sångare utomhus utan att tänka på en klassisk gammal "video" från 60-talet som jag tyvärr inte kommer på namnet på.
Fidden Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Jägarliv, jägarliv vi vill aldrig leka svin Jägarliv, jägarliv vakna fint och så vidare. Nä, den vinner inte 😄
Neosus Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 ballt med bioniska öron 🙂 man kanske borde skaffa sig ett par såna Va? haha den va rolig..... ☺️😑
Neosus Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Jägarliv, jägarliv vi vill aldrig leka svin Jägarliv, jägarliv vakna fint och så vidare. http://www.youtube.com/watch?v=PtunhyMW1hM Nä, den vinner inte 😄 Men åh.. va dåligt! Nu går jag och fikar! 😠 Fast den va ganska bra ändå.. 😳
SadamJR Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Men vad heter den där låten från 60-talet? En sångare i en hamn som håller på med nån konstig dans. Ni har säkert sett den.
Micke H Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Nästa vecka på lördagen är vår releasefest. Inga Längstaianer i Stockholm då?
CHAE Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Men vad heter den där låten från 60-talet? En sångare i en hamn som håller på med nån konstig dans. Ni har säkert sett den. Nästa vecka på lördagen är vår releasefest. Inga Längstaianer i Stockholm då? Tyvärr inte 🙁 Hade fan varit kul att dra ihop ett längstah-IRL 😄
Neosus Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Nån gång i detta avlånga land borde vi göra en irl. DE e ganska rolit! 😄 de e JETE rolit!
CHAE Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Nån gång i detta avlånga land borde vi göra en irl. DE e ganska rolit! 😄 Har aldrig varit på någon IRL 😊 Höll ju på att bli en Smålands-IRL en gång men det sket sig 😱 Längstah-IRL vore skitskoj 🙂😄
Neosus Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Synd att vi bor på olika platser! Eller de e kanske lika bra de! Blir trångt att bo på samma plats! 😳
CHAE Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Nähä, nu gör jag en chae 😑 Go nuts och sov så sött, krapparna 😄🥰 Synd att vi bor på olika platser! Eller de e kanske lika bra de! Blir trångt att bo på samma plats! 😳 Hade fan fikat hos grahn JÄMT! 😊😱
Zakyath Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Nån gång i detta avlånga land borde vi göra en irl. DE e ganska rolit! 😄 de e JETE rolit! aa det vore banne mej nåt
CHAE Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Nähä, nu gör jag en chae 😑 Go nuts och sov så sött, krapparna 😄🥰 [...] Ska bara... 😛😄
Neosus Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 (redigerat) Aa nångång blir det hoppas jag! En IRL alltså! 🙂 Nu ska ja göra en Chae oxå! Hare bra! Gonuts! 😄 ...men jag ska bara.... 😑 Redigerat 5 maj 2013 av Neosus
Neosus Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Förresten det funkade rätt så bra att stoppa in HD500:an i Mustangen! He fonka! Så nu vet ni det! Gunatt! ☺️
Micke H Postat 5 maj 2013 Postat 5 maj 2013 Förresten det funkade rätt så bra att stoppa in... i.. He fonka! Så nu vet ni det! Gunatt! ☺️ Tack för infon. 😱
Recommended Posts