Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Står på Ica parkeringen! 😑

Fan vad näjs! 😄 "Där Grahn är, där händer det" 😑

Vi har lunchat, fikat och nu ska vi ut igen 🙂

Postat

En får passa på att vara ute när man kan vara ute för när man inte kan vara ute då kan man inte vara ute!

SÅ e de!

Postat

En får passa på att vara ute när man kan vara ute för när man inte kan vara ute då kan man inte vara ute!

SÅ e de!

Då får man vara inne istället... 😑

Postat (redigerat)

Jag fyller 26 [...] ☺️

Shit bara 4 år kvar till 30... 😮🥰

En del är alltid ute.

Vem då? 😮

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

😆😛

Och jag blir 25 nästa år, halvvägs till 50.

Redigerat av Memphis
Postat

Letar lägenheter här. Tanken att man i värsta fall kan bli utan boende om mindre än två månader är inte jättekul. Om det inte löser sig så får man väl sova på nån kompis soffa och ställa alla grejer i nått garage.

Eller köpa en husvagn. xD

Postat

Letar lägenheter här. Tanken att man i värsta fall kan bli utan boende om mindre än två månader är inte jättekul. Om det inte löser sig så får man väl sova på nån kompis soffa och ställa alla grejer i nått garage.

Eller köpa en husvagn. xD

Vill du bo själv nu eller ska det fortfarande va kollektivt?

Postat

Vill du bo själv nu eller ska det fortfarande va kollektivt?

Spelar ingen roll. Båda har sina för och nackdelar. Kul att bo ihop men gött att ha eget.
Postat

Spelar ingen roll. Båda har sina för och nackdelar. Kul att bo ihop men gött att ha eget.

När jag bodde åt göteborgshållet till för en 10-15 år sen fanns det en massa stora lägenheter i provinsen som inte många ville hyra ensamma som folk delade på. Men det kanske har ändrats nu.

Postat

Ja, inget av oss modelejon i längsta hursomhelst.

Såklart 😑

Postat

Påminn mig inte: närmare 30 än 20 känns jätteskumt. xD Jag menar, betyder inte det att man borde mogna till...? 😕

Postat

Påminn mig inte: närmare 30 än 20 känns jätteskumt. xD Jag menar, betyder inte det att man borde mogna till...? 😕

Jag är snart 40 och hur jäkla mogen är jag?

GHUHUHU

*fniss*

bjorn.gif

Postat

Det kommer nog inte att hända... 😛

Postat

Jag är snart 40 och hur jäkla mogen är jag?

GHUHUHU

*fniss*

bjorn.gif

Undantaget bekräftar regeln... 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.