Zakyath Postat 1 maj 2013 Postat 1 maj 2013 god natt 😮 själv sitter jag och nöter inför morgondagens marknadsföringsprov. snart skrivit färdigt sammanfattningen på allt som kommit på exempeltentorna. En tvåtusen ord är ändå inte ett dåligt dagsverk när i stort sett allt kollats upp, lästs igenom å så innan det blivit skrivet.
CHAE Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 Go' möra, längstah 😄 Jättegott väder idag. Ser ut att kunna bli en bra dag 🙂
Pico Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 Skum men härlig vecka. Jobb, halvdag, ledig, jobb, jobb, helg. xD Nästa vecka blir väl något liknande också... torsdagen faller bort om jag inte misstar mig.
SadamJR Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 Vad då faller bort, en dag kan väl inte bara falla bort, nu blir jag nervös. Vad blir det nästa gång som faller bort? En vecka, en månad, ett år?
Micke H Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 Mina konversationer med Pazo är så fruktansvärt djupa. xD
Zakyath Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 nu har jag fått typ sex mail av thomann om hur jag ska returnera min marshall 😆
Pico Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 Mina konversationer med Pazo är så fruktansvärt djupa. xD Gillar vibben av att det nästan ligger lite ilska i den sista wub:en. "I hit you because I love you" xD
slejnard Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 😄 Snart JAM i föreningen SMÄKKs lokaler. Ni kommer väl??? 😮
Micke H Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 Gillar vibben av att det nästan ligger lite ilska i den sista wub:en. "I hit you because I love you" xD Kallar du mig hustrumiss...jag menar Pazo-misshandlare, va?! 😮😠
Pico Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 Kallar du mig hustrumiss...jag menar Pazo-misshandlare, va?! 😮😠 Njae alltså... ja.. 😛
Naymari Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 Hemknappen på min ajfån började klödda. Men det var bara att återställa kalibreringen efter lite googlande så löste det sig. 😑
CHAE Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 Jävlar vad ljust det är på kvällarna nuförtiden. Eller hur! Först NU börjar det skymma och bli mörkt på allvar 😮 Asskönt! 😄
Neosus Postat 2 maj 2013 Postat 2 maj 2013 Här är det ljust fortfarande men håller på att bli mörkare nu! Såatte! 😑
Recommended Posts