Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Hej! Jag undrar om någon vet vad detta kan vara för synth? Är den enkel att göra? I så fall hur?
finns trancebas 1, lägger in den i mixern och ökar lite reverb så länka den till mixern och trixa lite med alla plugins etc tills det nappar.

Dagens power tip de luxe. Instant classic 😆

Härifrån

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nä nu ska här jävlar i mej stekas korv. Har 6 korvbröd som förmodligen är mögliga imorrn så jag måste trycka i mej 6 korvar med bröd.

Go for it man, just go for it!

Omedelbar edith: nu lät jag som sign. "Martin" 😳😎🙂

Timberman kanske kan hjälpa till på något sätt med korvstekningen?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Han kan säkert ha intressanta idéer om hur jag ska bära mej åt.

"En körv mä' brö, tack"

"Senap å ketchup?"

"Jao...å midis"

Då får han sitt "collab" iofs 😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Har haft en sjukt bra födelsedag. Morsan var över i förmiddags på fika och det var allt jag hade planerat för dagen. Men sen senare så ringer det på dörren, så var det Mia och Robert! Med öl och presenter! Och vi hade en sjukt trevlig kväll. 🙂 Jag har verkligen grymt bra vänner. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, nu stekte jag bara 5 korvar iallafall. Vad ska jag nu göra med det sista korvbröt?

Ge det till Timberman. Han gör det till en preset och skapar en (korv)kioskvältarhit.

Dela på en korv...

*smart*

😑

Låter som om grahn just bjudit sig själv till åtvid 😮🙂

Har haft en sjukt bra födelsedag. Morsan var över i förmiddags på fika och det var allt jag hade planerat för dagen. Men sen senare så ringer det på dörren, så var det Mia och Robert! Med öl och presenter! Och vi hade en sjukt trevlig kväll. 🙂 Jag har verkligen grymt bra vänner. 🥰

Lovely 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

...och nu har Timbermans idiotförklaring av Sadam försvunnit sådär lite hastigt och lustigt 😮 Det var nog en "midis" som var framme och åt upp inlägget 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...