Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Kul mässa!

Såg en clinic med Mattias IA Eklundh, fan va grym och rolig han är. 😛

Jag lirade på en el-kontrabas, det var ball. Testade en Roland effektpedal till gitarr som gjorde om audiosignalen till Midi, så kunde spela med synthljud, typ stråkar osv, fett ball. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Leeeget?

[...]

Inte bäst, men funkar. Farsan dog förra fredagen och det börjar väl kännas mer och mer verkligt.
Postat

Inte bäst, men funkar. Farsan dog förra fredagen och det börjar väl kännas mer och mer verkligt.

Beklagarr djupt. Hur gammal var han om man får fråga?

Postat (redigerat)

Farsan var 70 när han dog men skulle enligt läkarprognoser när han var ung inte klara sej till 50 pga att han hade allvarlig tbc. Morsan dog knall och fall i en hjärtinfarkt när hon var 59. Där fanns det inga varningstecken alls.

Redigerat av SadamJR
Postat (redigerat)

Jobbigt 🙁

Mina kondoleanser, Pico

Redigerat av CHAE
Postat

Gick å köpte mig en fiskgratäng. De va banne mej inte igår... 😑☺️

Men i förrgår? 😳

Postat (redigerat)

Vad är midis för nåt?

Ingen aning... 🙁

Kände mig tvungen att fråga bara för det 😑

Redigerat av CHAE
Postat

Jao, lilla Nay kan få vem som helst att bryta mot lagen. 🥰

Han får sina offer att skrika "NAAAAAAAY" av njutning. 🥰 Eller om det var "neeeeeeej"? 😲

😆 :lol: 🥰

Begreppet "all in" får här en helt ny innebörd 🥰🙂

Postat
Den var sjuk, kan du deleta den från soudcloud och vi släpper den tsm, har sjuka id´´er som kommer minst få 1k viewers??

Härifrån

Postat

Och nu har jag blivit idiotförklarad av honom. Alltid nåt. Nu vet jag dessutom vad en midi är.

http://forum.studio....st/page__st__30

Japp såg det. Skönt att han styrde upp "midis"-diskussionen dock 😆😛 Har redan kontrat med en egen tagning på "midis".

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.