Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Tebaks från åbokryssning.

Jag åkte till åland en gång med fotbollslaget. Jag hade just fyllt sjutton och var väl tämligen sent utvecklad. Hursomhelst, det blåste storm och jag blev så innihelvete fyll/sjösjuk. Tog mej i på en toalett och spydde, och när jag kom ut i det allmänna utrymmet var samtliga tvättställ fulla med spyor - OCH DET GICK VÅGOR I SPYORNA. När jag kom tillbaka till hytten som jag delade med en kille hade han dragit dit ett fruntimmer. Jag hade övferslafen så jag blev tvungen att klättra upp. Dom lät sej inte störas. Sen har det inte blivit fler kryssningar för mej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sköna låtar, nay och CHAE! 😄

Jag och en tjejpolare skulle trolla en snubbe på Helgon. Han raggar nämligen på allt som rör sig och nu började han med min tjejpolare. Och då hade vi tänkt låtsas att jag var hennes kille som blir förbannad på honom. xD Men det gick inget bra, han blockade mig direkt. xD Jag trollar för lite, jag har dålig erfarenhet av det... 🙁

Tääääck micke 🙂

Hahaha du är sämst på att trolla! 😠 Packa sig ut i storforum och öva med sig! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åkte till åland en gång med fotbollslaget. Jag hade just fyllt sjutton och var väl tämligen sent utvecklad. Hursomhelst, det blåste storm och jag blev så innihelvete fyll/sjösjuk. Tog mej i på en toalett och spydde, och när jag kom ut i det allmänna utrymmet var samtliga tvättställ fulla med spyor - OCH DET GICK VÅGOR I SPYORNA. När jag kom tillbaka till hytten som jag delade med en kille hade han dragit dit ett fruntimmer. Jag hade övferslafen så jag blev tvungen att klättra upp. Dom lät sej inte störas. Sen har det inte blivit fler kryssningar för mej.

Classy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åkte till åland en gång med fotbollslaget. Jag hade just fyllt sjutton och var väl tämligen sent utvecklad. Hursomhelst, det blåste storm och jag blev så innihelvete fyll/sjösjuk. Tog mej i på en toalett och spydde, och när jag kom ut i det allmänna utrymmet var samtliga tvättställ fulla med spyor - OCH DET GICK VÅGOR I SPYORNA. När jag kom tillbaka till hytten som jag delade med en kille hade han dragit dit ett fruntimmer. Jag hade övferslafen så jag blev tvungen att klättra upp. Dom lät sej inte störas. Sen har det inte blivit fler kryssningar för mej.

😆 Nice!

Skrev en av mina första låtar om det där. Ett punknummer som hette nånting med fyllefrakt om jag minns rätt.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...