CHAE Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 De vart en och en Fan bra grejjer om man e en fattig bonndräng 🥰 Vaaa gott, grahn! Äntligen! 🥰 :wub: 🥰 [...] för övrigt la min marshall av nyss... det var en trevlig månad den höll 🙁 Är den heldöd?
CHAE Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 (redigerat) På tal om Fender så kan det högst eventuellt bli en SuperSonic 100 till sommaren. Gott blire! 😄🙂 Redigerat 27 april 2013 av CHAE
CHAE Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Tjittpommfritt 😱 Coolt. Är det bara jag eller var det inte så att så att congas-killen vart i osynk där i början? 😱 Skön Epi-bas 🙂 (Ser ut som en Wildshire. Visste inte att de hade en Wildshire-basmodell 😮 )
CHAE Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 SuperSonic e godis! 😄 Jao 🙂 Berätta mer om Mustang:en (för det är väl en sådan?). Hur lirar den? Tar den pedaler bra? etc
CHAE Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 "Bingo" - not any more! 😆 Ungefär som om mod skulle förbjuda Grahn att säga "fika" 😠🙁😛
Naymari Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Coolt. Är det bara jag eller var det inte så att så att congas-killen vart i osynk där i början? 😱 Skön Epi-bas 🙂 (Ser ut som en Wildshire. Visste inte att de hade en Wildshire-basmodell 😮 ) Jo videon är osynk på sina ställen 😑 @Nay: vad tycker du om ditt Pro 40 so far? 🙂 150% kalasnöjd! 🙂 Tar ett tag att vänja sig vid att slå på strömknappen innan jag ger mig på datorn bara 😆
CHAE Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Jo videon är osynk på sina ställen 😑 150% kalasnöjd! 🙂 Tar ett tag att vänja sig vid att slå på strömknappen innan jag ger mig på datorn bara 😆 Ok 😑 Lovely! 🙂
Neosus Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Jao 🙂 Berätta mer om Mustang:en (för det är väl en sådan?). Hur lirar den? Tar den pedaler bra? etc Har int testat den med pedaler men fonkar bra att köra med det som finns inbyggd. Tycker att den fonkar bra med alla Fenderstärkssimuleringar som finns i den! Bassman är en klar favorit och SuperSonic är int så dum heller.. Det jag kan ångra lite är varför jag inte köpte en 212 istället. Låter lite fetare tror jag. ..eller topp och låda! Jag funderar redan på en till förstärkare! 😳
Naymari Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Har int testat den med pedaler men fonkar bra att köra med det som finns inbyggd. Tycker att den fonkar bra med alla Fenderstärkssimuleringar som finns i den! Bassman är en klar favorit och SuperSonic är int så dum heller.. Det jag kan ångra lite är varför jag inte köpte en 212 istället. Låter lite fetare tror jag. ..eller topp och låda! Jag funderar redan på en till förstärkare! 😳 Testa köra din Line 6 HD tillsammans med den. I Loopen 😲
Naymari Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 https://soundcloud.com/wernbergmusic/jag-har-ingen-ja-vla-titel Lite instrumentalt från EP:n. Vad tycker ni?! Själv känner jag mig klar tills jag lyckats få sång lagd/skriven.
CHAE Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 https://soundcloud.com/wernbergmusic/jag-har-ingen-ja-vla-titel Lite instrumentalt från EP:n. Vad tycker ni?! Själv känner jag mig klar tills jag lyckats få sång lagd/skriven. Förbanne JÄVLIGT überskön bas med både krisp och phäät botten. Me like indeed 🥰😄
Naymari Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Förbanne JÄVLIGT überskön bas med både krisp och phäät botten. Me like indeed 🥰😄 Tack 🙂🥰
Neosus Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Testa köra din Line 6 HD tillsammans med den. I Loopen 😲 I röven! 😆 ..nämen det ska jag göra sen! Joxa lite alltså.
Neosus Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 https://soundcloud.com/wernbergmusic/jag-har-ingen-ja-vla-titel Lite instrumentalt från EP:n. Vad tycker ni?! Själv känner jag mig klar tills jag lyckats få sång lagd/skriven. Det där vart ju bra! 😄
slejnard Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Jox e gott! 😄 Jag är i Piteå å har köpt mig en trumpall.
Neosus Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 "Bingo" - not any more! 😆 Ungefär som om mod skulle förbjuda Grahn att säga "fika" 😠🙁😛 Nu först läste jag artikeln! Jag tyckte de va kul skämt! 😄 De vart e! ☺️
CHAE Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 (redigerat) Hm. Hur får man de tockendäringa SC-länkarna sådär som Nay hade alldeles nyss? Vänta jag provar... https://soundcloud.com/elfwingson/st-persgatan-ii Edith: AHAAAA! okej...coolt ☺️😑 Redigerat 27 april 2013 av CHAE
Neosus Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Kalaspuffecoolt varte! 😄 ..nu ska ja fika kandelmubb!
slejnard Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Va gott! 😄 Nu ere hockeymatchen på fyran. Få se då...
Fidden Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 (redigerat) Tebaks från åbokryssning. Hade en glansperiod någon gång runt kl. 2 tror jag, då mitt skägg måste sett extra majestätiskt ut eller nåt. Då blev en brud sur för att jag inte dansade uteslutande med henne, plus att nån annan pingla kom fram och började rycka i min tisha och tyckte att "Ta aaaav den däääär". "Nääää" gnällde jag som ett barn, och drog ner tröjan så att den täckte nästan hela min person. Redigerat 27 april 2013 av Fidden
Micke H Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Sköna låtar, nay och CHAE! 😄 Jag och en tjejpolare skulle trolla en snubbe på Helgon. Han raggar nämligen på allt som rör sig och nu började han med min tjejpolare. Och då hade vi tänkt låtsas att jag var hennes kille som blir förbannad på honom. xD Men det gick inget bra, han blockade mig direkt. xD Jag trollar för lite, jag har dålig erfarenhet av det... 🙁
slejnard Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Grillat är nog ändå godast. Gott som bara den äre.
D Vibe Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Kvällsfilosofierade lite. Har ni tänkt på varför bokstäverna ser ut som de gör? O och I ser ut som formen på munnen när man uttalar det och S ser ut som en slingrande orm. Men resten då? 😏
Recommended Posts