Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Borde väl funka rätt bra att säga att du är ljudtekniker.

😱

Min kompis rekommenderar "När bajsade du senast?" och samtidigt se extremt seriös ut. 😆

Postat

😱

Min kompis rekommenderar "När bajsade du senast?" och samtidigt se extremt seriös ut. 😆

En polare till mig hade två varianter på fester:

#1: Gå rakt in i rummet där alla är och säga: "Hej! Nu är jag här! Nu är det fest!"

#2: Gå rakt in i rummet där alla är och säga lite halvhögt: "Du, snygga tjeeeeeeeejen?" *ett par tjejer vänder sig om* "INTE DUUUUU!" 😠

Postat

En polare till mig hade två varianter på fester:

#1: Gå rakt in i rummet där alla är och säga: "Hej! Nu är jag här! Nu är det fest!"

#2: Gå rakt in i rummet där alla är och säga lite halvhögt: "Du, snygga tjeeeeeeeejen?" *ett par tjejer vänder sig om* "INTE DUUUUU!" 😠

Eller: "TJA SKA VI KN..."

Postat

Spam blir fan i mig bara märkligare och märkligare... seriöst liksom, wtf?

“Sorry!” gasped the balding wizard, backing away. “I didn’t mean nothing, Albert, but I thought… I thought they were in for questioning and…” jordan shoes for sale

Postat

Min gamla musiklärare jag hade förra året är med i Studio:s senaste utgåva. Kalascoolt!

Och ett band som en nuvarande musiklärare proddat är också med. Kalascoolt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.