Zakyath Postat 25 april 2013 Postat 25 april 2013 Drack banne mej ingen kaffe imorse.:. Men snart är jag hemma å då ska d svepas!
Micke H Postat 25 april 2013 Postat 25 april 2013 Jag borde skaffa mig en bra isbrytare. 😑 Borde väl funka rätt bra att säga att du är ljudtekniker.
Naymari Postat 25 april 2013 Postat 25 april 2013 Borde väl funka rätt bra att säga att du är ljudtekniker. 😱 Min kompis rekommenderar "När bajsade du senast?" och samtidigt se extremt seriös ut. 😆
Neosus Postat 25 april 2013 Postat 25 april 2013 Ändå. Skicka den bilden till någon. Ganska gött 😆 Eller hur? 😄
Micke H Postat 25 april 2013 Postat 25 april 2013 😱 Min kompis rekommenderar "När bajsade du senast?" och samtidigt se extremt seriös ut. 😆 En polare till mig hade två varianter på fester: #1: Gå rakt in i rummet där alla är och säga: "Hej! Nu är jag här! Nu är det fest!" #2: Gå rakt in i rummet där alla är och säga lite halvhögt: "Du, snygga tjeeeeeeeejen?" *ett par tjejer vänder sig om* "INTE DUUUUU!" 😠
Neosus Postat 25 april 2013 Postat 25 april 2013 En polare till mig hade två varianter på fester: #1: Gå rakt in i rummet där alla är och säga: "Hej! Nu är jag här! Nu är det fest!" #2: Gå rakt in i rummet där alla är och säga lite halvhögt: "Du, snygga tjeeeeeeeejen?" *ett par tjejer vänder sig om* "INTE DUUUUU!" 😠 Eller: "TJA SKA VI KN..."
Zakyath Postat 25 april 2013 Postat 25 april 2013 Jag borde skaffa mig en bra isbrytare. 😑 Luktar denna trasa kloroform?
Pico Postat 25 april 2013 Postat 25 april 2013 Spam blir fan i mig bara märkligare och märkligare... seriöst liksom, wtf? “Sorry!” gasped the balding wizard, backing away. “I didn’t mean nothing, Albert, but I thought… I thought they were in for questioning and…” jordan shoes for sale
Naymari Postat 25 april 2013 Postat 25 april 2013 Min gamla musiklärare jag hade förra året är med i Studio:s senaste utgåva. Kalascoolt! Och ett band som en nuvarande musiklärare proddat är också med. Kalascoolt!
Fidden Postat 25 april 2013 Postat 25 april 2013 Linus brukar väl vara med, hur coolt är inte det på en apelsinskala?
Recommended Posts