Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kan man de?

Alltså, insåg att det var något syftningsfel i den meningen 🙂. Tänkte på de som tillhandahåller tjänsten alltså. Måste ju vara information om användarna de säljer... Precis som Google.

Postat

Alltså, insåg att det var något syftningsfel i den meningen 🙂. Tänkte på de som tillhandahåller tjänsten alltså. Måste ju vara information om användarna de säljer... Precis som Google.

Fast det är många, som mitt band exempelvis, som betalar för extra utrymme. ^^

Postat (redigerat)

En kopp av te?

Nejdu, koppen ska vara gjord i urkoppar, annars kommer det läcka. Tro mina ord.

Redigerat av Fidden
Postat

Fast det är många, som mitt band exempelvis, som betalar för extra utrymme. ^^

Ah! Visste inte att det gick...

Postat

En kopp av te?

Nejdu, koppen ska vara gjord i urkoppar, annars kommer det läcka. Tro mina ord.

undrar om man kan bygga en kopp av stelnad kaffesump?

Postat

deeee det kan man! 😮

Åtminstone om man blandar i Konrads Kalasklister ☺️

Postat

Kan jag få be om en snabb tjänst? kan ni söka på "d vibe" på google och kolla hur högt upp min hemsida kommer, om det är samma som för mig? sjätte uppifrån. dvibe.se är det.

Postat

Kan jag få be om en snabb tjänst? kan ni söka på "d vibe" på google och kolla hur högt upp min hemsida kommer, om det är samma som för mig? sjätte uppifrån. dvibe.se är det.

Här varte andra träffen uppifrån 😮

Postat

Tack för hjälpen!

Skumt att det blir olika. Provade Bing som Pyttemjuk skryter om och där kommer den inte alls upp.

Postat

Tack för hjälpen!

Skumt att det blir olika. Provade Bing som Pyttemjuk skryter om och där kommer den inte alls upp.

Tvåa utan mellanrum, trea med 😮

Postat

Undrar hur man tjänar pengar på en tjänst som dropbox? 😲

Man låter användare växa sig ur sina 2GB-konton och så säljer de abonnemang med 500 GB istället.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.