Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Du vet väl att det bara är löjliga skämt? Jag menar knappast något illa. Känns i mina ögon lika harmlöst som att du kallar mig ful. xD

Jag menar bara att jag inte vill att du ska ta illa vid dig. Om du gör det så ska jag givetvis inte dra sådana skämt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vet väl att det bara är löjliga skämt? Jag menar knappast något illa. Känns i mina ögon lika harmlöst som att du kallar mig ful. xD

Jag menar bara att jag inte vill att du ska ta illa vid dig. Om du gör det så ska jag givetvis inte dra sådana skämt. 🙂

Jo det vet jag, men harmlösa skämt är inte alltid så harmlösa, och du är ju ful.

Link to comment
Dela på andra sajter

xD Är dom harmlösa för dig då? Det är väl snarare det som är det viktiga här.

Nä, jag tycker inte att dinmamma skämt riktade åt mitt håll är kul. Har förresten aldrig tyckt att dom är kul öht. Det var en grabb som drog ett sånt när jag jobbade på iv. Blev opassande förbannad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är iallafall bäst! Bara så att ni vet alltså!

Pro Tools är bäst oxå!

Såatte...

Dessutom är jag Kung!!

Mvh // Öd Mjuk

😳😱😊

FAKTA!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska vi vara vänner!

Sadam: Sluta kalla Micke ful, jobbigt för självkänslan.

Micke: Respektera att Sadam vill att hans mamma ska få vila i frid.

Såja.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska försöka skriva ihop en ansökan till ett jobb nu. annars kommer jag aldrig förlåta mig själv. så äre.

synd att man är så jädrans trött efter jobbet bara. och på helgen blir det inte av.

får forcera fram det. typ pussla ihop klyschor.

HEJ! Här har ni en sån där glad och positiv bla bla bla

Jag gillar att jobba i team, men är kopiöst bra på att jobba individuellt. Är stresstålig och flexibel, man kan schemalägga mig hur mycket som helst när som helst på dygnet och vilken dag som helst. Jobba på julafton? Javisst! Bara jag får göra det gratis.

Anställ mig för fan, jag är ful och min mamma lever så vitt jag vet fortfarande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...