SadamJR Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Du blandar ihop mig med din mamma nu, tror jag. För lixom...jag är ju sjukt jävla snygg. Det är ingen bra idé att dra dinmammaskämt med nån i min ålder.
SadamJR Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Det är ingen bra idé att dra dinmammaskämt med nån i min ålder. Nästa år har hon varit i himlen i 20 år.
Micke H Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Du vet väl att det bara är löjliga skämt? Jag menar knappast något illa. Känns i mina ögon lika harmlöst som att du kallar mig ful. xD Jag menar bara att jag inte vill att du ska ta illa vid dig. Om du gör det så ska jag givetvis inte dra sådana skämt. 🙂
SadamJR Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Du vet väl att det bara är löjliga skämt? Jag menar knappast något illa. Känns i mina ögon lika harmlöst som att du kallar mig ful. xD Jag menar bara att jag inte vill att du ska ta illa vid dig. Om du gör det så ska jag givetvis inte dra sådana skämt. 🙂 Jo det vet jag, men harmlösa skämt är inte alltid så harmlösa, och du är ju ful.
Micke H Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 xD Är dom harmlösa för dig då? Det är väl snarare det som är det viktiga här.
SadamJR Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 xD Är dom harmlösa för dig då? Det är väl snarare det som är det viktiga här. Nä, jag tycker inte att dinmamma skämt riktade åt mitt håll är kul. Har förresten aldrig tyckt att dom är kul öht. Det var en grabb som drog ett sånt när jag jobbade på iv. Blev opassande förbannad.
Micke H Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Man kan ju förstås argumentera för att jag isåfall kan säga att jag inte tycker det är kul att du kallar mig ful. 😛 Men jag skippar det, tror jag.
SadamJR Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Man kan ju förstås argumentera för att jag isåfall kan säga att jag inte tycker det är kul att du kallar mig ful. 😛 Men jag skippar det, tror jag. Ok. Du är söt. Det är väl inte riktigt samma sak, eller?
Neosus Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Jag är iallafall bäst! Bara så att ni vet alltså! Pro Tools är bäst oxå! Såatte... Dessutom är jag Kung!! Mvh // Öd Mjuk 😳😱😊
CHAE Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Jag är iallafall bäst! Bara så att ni vet alltså! Pro Tools är bäst oxå! Såatte... Dessutom är jag Kung!! Mvh // Öd Mjuk 😳😱😊 FAKTA!! 🙂
Micke H Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Ok. Du är söt. Det är väl inte riktigt samma sak, eller? Ta ut den där pinnen ur arslet, jag frågade faktiskt om du tog illa upp och lovade att sluta med skämten mot dig om det var så.
SadamJR Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Ta ut den där pinnen ur arslet, jag frågade faktiskt om du tog illa upp och lovade att sluta med skämten mot dig om det var så. Åt helvete med dej.
CHAE Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Här är någonting för memphan den gamle klockugglan -> http://vend.se/ad.php?165375 🙂
D Vibe Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Nu ska vi vara vänner! Sadam: Sluta kalla Micke ful, jobbigt för självkänslan. Micke: Respektera att Sadam vill att hans mamma ska få vila i frid. Såja. 1
slejnard Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Här är man borta en hel dag i Arjeplog å det första ni gör är att börja gnäbbas! 😮 Hallåj longsters!
CHAE Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 hellu - h.e.l.l.u - h. e. l. l. u (eko) Hellu-u-u-u-u-u-u 😮 hej slej
Fidden Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Ska försöka skriva ihop en ansökan till ett jobb nu. annars kommer jag aldrig förlåta mig själv. så äre. synd att man är så jädrans trött efter jobbet bara. och på helgen blir det inte av. får forcera fram det. typ pussla ihop klyschor. HEJ! Här har ni en sån där glad och positiv bla bla bla Jag gillar att jobba i team, men är kopiöst bra på att jobba individuellt. Är stresstålig och flexibel, man kan schemalägga mig hur mycket som helst när som helst på dygnet och vilken dag som helst. Jobba på julafton? Javisst! Bara jag får göra det gratis. Anställ mig för fan, jag är ful och min mamma lever så vitt jag vet fortfarande.
Recommended Posts