Guitar Nilsson Postat 12 april 2013 Postat 12 april 2013 så har det varit så länge jag kan minnas 😮 du borde väl bara behöva ge dem länken för att de ska kunna höra? Jo länken har de fått. Men vad är det som spelar upp det? I min Mac startar det bara, vad det är för program vet jag inte. Mina gubbstötspolare kanske har datorer från 60-talet utan Flashback-spelare eller vad det ska va?
Naymari Postat 12 april 2013 Postat 12 april 2013 ni med focusrite; Använder ni scarlett pluggarna? EQ:n är fan helfestlig. Kompressorn inte så dum den heller. 😑
CHAE Postat 12 april 2013 Postat 12 april 2013 (redigerat) ni med focusrite; Använder ni scarlett pluggarna? EQ:n är fan helfestlig. Kompressorn inte så dum den heller. 😑 Nope, I do not 😑 Håller mig uteslutande till Cubase ITB-pluggar och gratis-mojänger (synd att du kör Mac annars har Variety of sound massor av godis). Redigerat 12 april 2013 av CHAE
D Vibe Postat 13 april 2013 Postat 13 april 2013 Ont i ögonen: http://www.dvibeandconga.com/ Varning, musik börjar autospelas när man kommer in på sidan.
slejnard Postat 13 april 2013 Postat 13 april 2013 God morgon! Idag har jag börjat dagen med en kaffe liksom dagarna före det...
D Vibe Postat 13 april 2013 Postat 13 april 2013 God morgon! Idag har jag börjat dagen med en kaffe liksom dagarna före det... På fastande mage 😮
D Vibe Postat 13 april 2013 Postat 13 april 2013 (redigerat) Hittade ett kul spel som nog kräver storleken minst sju tums dumfån/smurfplatta. Plants vs Zombies. Finns nog till Ios också 🙂 Kostade sju kronor. Kan nog va värt 😑 Redigerat 13 april 2013 av D Vibe
Naymari Postat 13 april 2013 Postat 13 april 2013 Hittade ett kul spel som nog kräver storleken minst sju tums dumfån/smurfplatta. Plants vs Zombies. Finns nog till Ios också 🙂 Kostade sju kronor. Kan nog va värt 😑 Det har funnits till iOS i flera år 🙂 Kanonbra spel!
Linus Postat 13 april 2013 Trådstartare Postat 13 april 2013 Vad krävs i en dator för att den ska kunna spela upp dropboxmusik?Samma som behövs för att spela upp filen om den inte ligger i Dropbox 😉 Your browser does not support the HTML5 audio tag Aha, en mp3-fil. Det ska alla mediaspelare klara av.
Naymari Postat 13 april 2013 Postat 13 april 2013 Mamma: " Du kanske ska börja packa idag så du är klar tills på tisdag?" Blir klar på 5 minuter. Så jäkla svårt är det inte så det tar 3 dagar xD
Guitar Nilsson Postat 13 april 2013 Postat 13 april 2013 Goddag Längsta! Här är en WAV arbetsmix på some rocknroll vi håller på med. Polarn har inte lagt sin gitarr än. Vad sägs om soundet? Det är inte mastrat eller så... Your browser does not support the HTML5 audio tag Bye, bye - 55
Recommended Posts