Micke H Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Skön tråd på Helgon: Hur många kloner av dig själv skulle du behöva för att besegra en gorilla? Permisserna är som följande: - Klonerna och gorillan är fullt friska och välmående. - Fighten utspelar sig på en arena som är 10 kvadratmeter med cirkulär form. Väggarna, tak och golv är betong. - Gorillan är medveten om att den är i fara och kommer att slåss. - Klonerna kastas in en och en efter att den tidigare ditt. Förklara din strategi och hur många av dig det skulle krävas. xD
Zakyath Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 om man hade en klon.. hur skulle man veta om man inte själv var klonen 😮
Micke H Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 För att kloner inte har någon navel, duuuuh! Har du inte sett på Simpsons? 😮
Micke H Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Som min gamla mattelärare brukade säga, kärlek börjar med bråk.
Zakyath Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Kan tänka mig att dina kloner hade försökt förföra gorillan 😮
SadamJR Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Jag känner en gorilla Med hockyfrilla Han lägger in en prilla Och läser sin postilla Sen börjar han att dilla Om det stora och det lilla Han försöker att förvilla Gunilla och pernilla Att flytta till hans villa Som ligger i manilla Men då kan det gå illa För där har han camilla Som är en gammal frilla Och hon står inte stilla Hon bildar en gerilla som blir en Kamarilla Och sedan kan hon grilla Gunilla och pernilla Dom där två borde chilla Va kvar i tomelilla 1
slejnard Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 kanske gör en rap av den sadam! heda! 🙂 *vinkevink*
Micke H Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Jag känner en gorilla Med hockyfrilla Han lägger in en prilla Och läser sin postilla Sen börjar han att dilla Om det stora och det lilla Han försöker att förvilla Gunilla och pernilla Att flytta till hans villa Som ligger i manilla Men då kan det gå illa För där har han camilla Som är en gammal frilla Och hon står inte stilla Hon bildar en gerilla som blir en Kamarilla Och sedan kan hon grilla Gunilla och pernilla Dom där två borde chilla Va kvar i tomelilla Så...vackert... *snyft*
Pico Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Känner bra jävla mycket hellre en gorilla än en bot. xD
SadamJR Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 kanske gör en rap av den sadam! heda! 🙂 *vinkevink* Varför inte. 50/50.
Pico Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Hmm, hinner man på Apoteket o tebax innan 20:00, tro? Orka missa The Ricky Gervais Show för medicin liksom...
Zakyath Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Jag känner en gorilla Med hockyfrilla Han lägger in en prilla Och läser sin postilla Sen börjar han att dilla Om det stora och det lilla Han försöker att förvilla Gunilla och pernilla Att flytta till hans villa Som ligger i manilla Men då kan det gå illa För där har han camilla Som är en gammal frilla Och hon står inte stilla Hon bildar en gerilla som blir en Kamarilla Och sedan kan hon grilla Gunilla och pernilla Dom där två borde chilla Va kvar i tomelilla Måste säga att jag är väldigt imponerad!
Zakyath Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Hmm, hinner man på Apoteket o tebax innan 20:00, tro? Orka missa The Ricky Gervais Show för medicin liksom... Riktigt bra 😄 synd bara att Ricky gervais gått ner sig så jävla mycket... Försökte se ett avsnitt av hans nya serien derek, var fan bland det värsta jag sett :S
Pico Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Hmm, hinner man på Apoteket o tebax innan 20:00, tro? Orka missa The Ricky Gervais Show för medicin liksom... Svaret är "Ja... men ingen direkt marginal att snacka om." xD
Linus Postat 11 april 2013 Trådstartare Postat 11 april 2013 Kör ju bara med iPhone nu så det är svårt lägga upp Mäh! Dropbox, Soundcloud und so weiter...
SadamJR Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Måste säga att jag är väldigt imponerad! 5 minuter med ett rimlexikon.
SadamJR Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Måste säga att jag är väldigt imponerad! Tack menar jag.
Recommended Posts