SadamJR Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 (redigerat) Jag gör som chae och rapporterar vad jag har för mej ute på forum så ingen missar nåt.http://forum.studio....tort-mixerbord/ Redigerat 9 april 2013 av SadamJR
SadamJR Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Vår före detta keyboardist var i Iran häromdagen. Hur vet jag det? Jo, för han skrev det på Facebook. Och Facebook är förbjudet där. 😱 Tur att han inte checkade in. xD Är han kvar? Det var jordbävning idag.
Micke H Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Är han kvar? Det var jordbävning idag. Har faktiskt ingen aning. Han är just nu ute på en jorden runt-resa. 🙂 Han har varit borta i Indonesien och Thailand bland annat. Han har klättrat i berg och dykt och gjort allt möjligt. xD
slejnard Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Jag gör som chae och rapporterar vad jag har för mej ute på forum så ingen missar nåt.http://forum.studio....tort-mixerbord/ Snyggt 😄
SadamJR Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Vagönirå era tokjönsar? Läser ditt inlägg. Jag måste verkligen va tokig. Och svarar oxå. Herrejävlar. Det märkte jag inte ens.
Pico Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Läser ditt inlägg. Jag måste verkligen va tokig. Och svarar oxå. Herrejävlar. Det märkte jag inte ens. Tokigt värre! 😄
CHAE Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Jag gör som chae och rapporterar vad jag har för mej ute på forum så ingen missar nåt.http://forum.studio....tort-mixerbord/ Bra där, Sadam 🙂 TS trodde att du drygade dig tho 🙁
SadamJR Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Bra där, Sadam 🙂 TS trodde att du drygade dig tho 🙁 Jag tänkte dra till med en "yo, chill out" men jag avstod.
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Vår före detta keyboardist var i Iran häromdagen. Hur vet jag det? Jo, för han skrev det på Facebook. Och Facebook är förbjudet där. 😱 Tur att han inte checkade in. xD 😆
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Vagönirå era tokjönsar? Hej Pico el toko. 😛 Jag har shoppat vårjacka, grillade nyss kyckligspett. Durå?
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Och när åker du till indonesien? Blir till vinter, över nästa jul. Blir högst troligt att luffa runt i Thailand och indonesien. Ska seriöst bli sjukt kul.
Pico Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Hej Pico el toko. 😛 Jag har shoppat vårjacka, grillade nyss kyckligspett. Durå? Såg just The Ricky Gervais Show... i övrigt äre mest bara arbete. xD
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Blir till vinter, över nästa jul. Blir högst troligt att luffa runt i Thailand och indonesien. Ska seriöst bli sjukt kul. Ska förresten bli djääävligt skönt o bara slippa julen. 😛 Såg just The Ricky Gervais Show... i övrigt äre mest bara arbete. xD Gott gott. 😄 Ere praktiken eller haru fått fast jobb?
Pico Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Gott gott. 😄 Ere praktiken eller haru fått fast jobb? Varken eller.. 😛 Vikariat fram till 4 oktober.
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Varken eller.. 😛 Vikariat fram till 4 oktober. doh xD Okej, låter ju schysst.
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Pazo hänger inte här längre alltså? Eller gör han som Gote och gör årliga visiter och försvinner lika snabbt?
Pico Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Pazo hänger inte här längre alltså? Eller gör han som Gote och gör årliga visiter och försvinner lika snabbt? Nepp, ett avslutande frispel sen har han inte synts till i längsta.. xD
SadamJR Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Pazo hänger inte här längre alltså? Eller gör han som Gote och gör årliga visiter och försvinner lika snabbt? Dom är borta, och gote har inte setts till på flera år. Han var ju bara här när han var på jobbet, så jag antar att han blev arbetslös.
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Nepp, ett avslutande frispel sen har han inte synts till i längsta.. xD haha, jasså, påminn mig gärna. xD Dom är borta, och gote har inte setts till på flera år. Han var ju bara här när han var på jobbet, så jag antar att han blev arbetslös. Gote var ju här i julas vill jag minnas.
SadamJR Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Gote var ju här i julas vill jag minnas. Det måste ha varit den dan jag drack julmust.
Zakyath Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Pazo hänger inte här längre alltså? minns du inte när pazo gick fyllerage i längsta och tvärt la av forumet efter?
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 minns du inte när pazo gick fyllerage i längsta och tvärt la av forumet efter? Jo just det ja.
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Allright, dumt att dra upp det då. Godnatten. 😳😆 Hej Chaeman! Annars då?? 😄
Recommended Posts