slejnard Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 vi ska nog göra ett gig i sommar åxå med fat sabbath! 😎 // slej Iommi
CHAE Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Jag var framme och skulle slita upp dörren på en bil som tutade på mej utan anledning på willysparkeringen när det visade sej att det var syrran som satt där och flinade. Hah 😄
slejnard Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 sidste timen og en kvartsfjärs til i go hjem. //slej the densk. 😎 Det är mycket slukhål nu. var? 😮
slejnard Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 hade en textrad i en låt för länge sen som gick: " fitta, kom å sluka mig..." - den fick aldrig offentligt ljus. 😄 KANSKE DET SOM HÄNDER NU 😮
SadamJR Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 var? 😮 Överallt. Senast i samara. Hela stan håller på att bli slukad.
slejnard Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Överallt. Senast i samara. Hela stan håller på att bli slukad. tjitt, låter läskigt. djävulen?
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Hej jag sitter på spårvagn här. Första gången jsg längstar i spårvagn tror jag.
slejnard Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 ett tag sen man åkte spårvagn. ska ner i sommar å hälsa på fassan samt se robbie williams. gott blire. och åka spårvagn ska jag! nån av er göteborgare som åkt ut till skärholmen med spårvagn? gött eller?
CHAE Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Hej jag sitter på spårvagn här. Första gången jsg längstar i spårvagn tror jag. Äh, jävla leksakståg 😠😛😄
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Äh, jävla leksakståg 😠😛😄 meh, du kan va ett leksakståg 😠
slejnard Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 😄 åsså sitter dom kvar...får visst några minuter övertid idag. 😠
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 ett tag sen man åkte spårvagn. ska ner i sommar å hälsa på fassan samt se robbie williams. gott blire. och åka spårvagn ska jag! nån av er göteborgare som åkt ut till skärholmen med spårvagn? gött eller? Jaha va gott! 😄 jojjemän det har jag, det e trevligt, man får se en stor del av stan och är väldigt fint när man kommer ut.
Memphis Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 I sommar ska jag på två festivaler! 😄 summerburst och Bråvalla.
slejnard Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Jaha va gott! 😄 jojjemän det har jag, det e trevligt, man får se en stor del av stan och är väldigt fint när man kommer ut. ålrajt. blir en tur dit då. 🙂 herrå
SadamJR Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 I sommar ska jag på två festivaler! 😄 summerburst och Bråvalla. Och när åker du till indonesien?
Micke H Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Vår före detta keyboardist var i Iran häromdagen. Hur vet jag det? Jo, för han skrev det på Facebook. Och Facebook är förbjudet där. 😱 Tur att han inte checkade in. xD
Recommended Posts