Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Min sn........

Jag har repliken från en cirkusföreställning som morsan gick på när hon var ung. Det var ett barn som högljutt ställde frågan gång på gång när elefanterna kom ut i manegen, och det var inte snabeln.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jorå, själv?

Gött, jorå.

😛

Jomen livet rullar på här. Trivs me jobbet som konstruktör, men känner för att starta eget någon gång i framtiden. Musiken står still förutom ett o annat soundtrack.

Hur går det för dig me thinking machine då? 😄 Du har samma jobb?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Tycker det är kul när hans röst breakar upp värre än en gammal rörstärkare 😄

Nope sådant där road rage är inte min grej. Är alldeles för lugn och balanserad för det 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

nu blev sabbath-tråden flyttad också 😮

Det kan bero på att mr Neosus anmälde den. 😉

Väldigt bra funktion, det måste inte handla om personangrepp för att använda knappen. Vi hinner inte se allt, och visst passade Sabbath i avd. Musik- och sajttips. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Tycker det är kul när hans röst breakar upp värre än en gammal rörstärkare 😄

Nope sådant där road rage är inte min grej. Är alldeles för lugn och balanserad för det 🙂

Jag var framme och skulle slita upp dörren på en bil som tutade på mej utan anledning på willysparkeringen när det visade sej att det var syrran som satt där och flinade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan bero på att mr Neosus anmälde den. 😉

Väldigt bra funktion, det måste inte handla om personangrepp för att använda knappen. Vi hinner inte se allt, och visst passade Sabbath i avd. Musik- och sajttips. 🙂

😄😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...