slejnard Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Den kanske passar bättre som musik å sajttråd. Eller vad vet jag men det KAN va så.
CHAE Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 http://youtu.be/P5-jCuPrLnY Jag å tjejen spelade in en låt på kul tillsammans Fuckin' 'ell, det svänger så det svartnar Du måste göra nåt åt belysningen. 😆 Att det är många rockers här på forumet vet jag ju, men jag kan inte låta bli att inbilla mig konspirationsteorier när min Depeche Mode-tråd inte får vara kvar i Allmänt medan Black Sabbath-tråden får det.. 😏 Har alltid trott att det varit mest metalheads och trancare här på forat men jag har haft fel förr 😑
CHAE Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Hoppas att Nilsson är medveten om att man bara kan ha 120 min musik (såvida man inte köper loss mer tid) på sin SC annars är han snart rökt 😕 Har ju blivit en massa versioner 😮
Pico Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Bleh... tre omstarter av en serverjävel bara för att få in lite uppdateringar. Våga vägra Windows (och Mac OS X, era töntar! xD). Linux ftw liksom... Är inte ens klar heller men resten får bli nån annan gång. Får junte betalt för att jobba nu liksom, bara smidigare med omstart vid den här tidpunkten. Blir resten av Flykten från Alcatraz sen sova, gnatt längsterz!
Naymari Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Det luktar lika dant som mögligt bröd smakar i mitt rum. Inte okej 😑
SadamJR Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Det luktar lika dant som mögligt bröd smakar i mitt rum. Inte okej 😑 En dusch kanske?
Micke H Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 🥰 Idag skulle jag söka efter en tråd och upptäckte att jag i sökhistoriken hade... "skulduggla". 😆 Bara i Längsta...
Memphis Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 På fredag ska jag på arbetsintervju, awesome. ☺️ How come? Vill du byta? Har du fått sparken? Vill du få sparken?
Micke H Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 How come? Vill du byta? Har du fått sparken? Vill du få sparken? Ja. xD
Micke H Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Nej, men av olika anledningar är jag inte nöjd med saker och ting som dom är på mitt jobb just nu. En av grejorna finns någon sida bak. 😛
drloop (oregistrerad) Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Hej Loopis. Hur hänger det? Jorå, själv?
Memphis Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Nej, men av olika anledningar är jag inte nöjd med saker och ting som dom är på mitt jobb just nu. En av grejorna finns någon sida bak. 😛 Okej. Ja, då ska man ju inte traggla vidare förstås. Lycka till på arbetsintervjun då!
Recommended Posts