Neosus Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Jag funderar på att handla en billig förstärkare typ 3k samt en Squire Strata för typ 3k!
slejnard Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Vi köpte in en Bugera v22 till föreningen SMÄKK och jag tycker den låter riktigt bra för prislappen! Går att skruva fram många olika ljud med den. 🙂
SadamJR Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Facebook ska börja ta betalt för vissa tjänster och på aftonbladets sajt säjer 95 % att i så fall går dom ur.
Neosus Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Vi köpte in en Bugera v22 till föreningen SMÄKK och jag tycker den låter riktigt bra för prislappen! Går att skruva fram många olika ljud med den. 🙂 Spännande! Den verkar fonka bra te Blues och Rock! Det med en Strata (eller Tele)! Tror nästan jag gör en beställning på den.... tror jag. Fast funtar lite på Blackstar oxå. Men vahettere Såatte! *klurar*
Zakyath Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Facebook ska börja ta betalt för vissa tjänster och på aftonbladets sajt säjer 95 % att i så fall går dom ur. äsch det är ju bara så att inlägg till icke-vänner hamnar i en viss inkorg. påverkar nog inte de flestas facebook-användning alls
SadamJR Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Synd att man inte bor i stockholm så man kunde gå på lbb-mässan och träffa studioledningen.
CHAE Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 (redigerat) 😆 xD "Kim Jong-Un jobbar inte på SVT" xD Redigerat 8 april 2013 av CHAE
Micke H Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Om Peter Forsberg slutade spela ishockey pga sin flickvän hade han vart en riktig foppatoffel.
D Vibe Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Jag kan inte annat än älska Apple som t o m designar ett eget skruvhuvud, pentalobe, för att det ska bli så svårt för deras kunder och icke auktoriserade verkstäder som möjligt att ta isär och serva deras produkter 🥰 http://en.wikipedia.org/wiki/Pentalobe_screw
SadamJR Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Jag kan inte annat än älska Apple som t o m designar ett eget skruvhuvud, pentalobe, för att det ska bli så svårt för deras kunder och icke auktoriserade verkstäder som möjligt att ta isär och serva deras produkter 🥰 http://en.wikipedia....Pentalobe_screw Apple är en sekt.
Zakyath Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 gillar gitarrtugget ☺️ för övrigt släpper eden house nytt album om drygt en månad 😮
SadamJR Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Jag å tjejen spelade in en låt på kul tillsammans Du måste göra nåt åt belysningen.
slejnard Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Ha:d Aldrig pysslat med moviemaker tidigare så de fick bli svart. Thanks!
D Vibe Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Att det är många rockers här på forumet vet jag ju, men jag kan inte låta bli att inbilla mig konspirationsteorier när min Depeche Mode-tråd inte får vara kvar i Allmänt medan Black Sabbath-tråden får det.. 😏
SadamJR Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Att det är många rockers här på forumet vet jag ju, men jag kan inte låta bli att inbilla mig konspirationsteorier när min Depeche Mode-tråd inte får vara kvar i Allmänt medan Black Sabbath-tråden får det.. 😏 Det är bara för att du är i längsta. Vi är lovligt byte.
Neosus Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Att det är många rockers här på forumet vet jag ju, men jag kan inte låta bli att inbilla mig konspirationsteorier när min Depeche Mode-tråd inte får vara kvar i Allmänt medan Black Sabbath-tråden får det.. 😏 Äre sant? 😳 Fyfan säger jag då! 😠
Recommended Posts