Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Vi köpte in en Bugera v22 till föreningen SMÄKK och jag tycker den låter riktigt bra för prislappen! Går att skruva fram många olika ljud med den. 🙂

Spännande! Den verkar fonka bra te Blues och Rock! Det med en Strata (eller Tele)!

Tror nästan jag gör en beställning på den.... tror jag. Fast funtar lite på Blackstar oxå. Men vahettere

Såatte!

*klurar*

Link to comment
Dela på andra sajter

Facebook ska börja ta betalt för vissa tjänster och på aftonbladets sajt säjer 95 % att i så fall går dom ur.

äsch det är ju bara så att inlägg till icke-vänner hamnar i en viss inkorg. påverkar nog inte de flestas facebook-användning alls

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det är många rockers här på forumet vet jag ju, men jag kan inte låta bli att inbilla mig konspirationsteorier när min Depeche Mode-tråd inte får vara kvar i Allmänt medan Black Sabbath-tråden får det.. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det är många rockers här på forumet vet jag ju, men jag kan inte låta bli att inbilla mig konspirationsteorier när min Depeche Mode-tråd inte får vara kvar i Allmänt medan Black Sabbath-tråden får det.. 😏

Det är bara för att du är i längsta. Vi är lovligt byte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det är många rockers här på forumet vet jag ju, men jag kan inte låta bli att inbilla mig konspirationsteorier när min Depeche Mode-tråd inte får vara kvar i Allmänt medan Black Sabbath-tråden får det.. 😏

Äre sant? 😳

Fyfan säger jag då! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...