CHAE Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Alla som äger ett Pro40 räcker upp en hand! *räcker upp en hand* Pro 40 här också! 😮😑
SadamJR Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 För att ljudet tar en kortare väg medelst FW än med analoga kablar såklart 😑 😛 Ljudburk eller nåt vore ett bättre namn.
Naymari Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Har jag missat nåt? Har du varit sjuk eller skadad? Lyssnar på ett band som ingen här känner till. Steely Dan? Köpte ett av focusrites första ljudkort. Fick det aldrig att funka. Varför heter det ljudkort förresten, numera? Osis. För vem vill ändra ord? Välkommen till Focusrites bögklubben! 😄☺️ Danke! Upplever att utljudet är mer högupplöst också. Och snyggare transienter och lägre latency. När jag kopplade in basen och började spela slogs jag över skillnaden. Och jag skämtar inte. Låter kanonbra. Man får ju inte något brus överhuvudtaget. Kanontysta preampar. Alla som äger ett Pro40 räcker upp en hand! *räcker upp en hand* *räcker upp hand*
CHAE Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 [...] Välkommen till Focusrites bögklubben! 😄☺️ FocusriteFriendsForever 🥰😄
SadamJR Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Steely Dan? Alla här känner till steely dan. Det har jag sett till. Och här är en låt till. Vilket annat band ställer upp med tre körtjejer och tre blåsare? Walter becker på gitarr är gudomlig i den här låten. http://www.youtube.com/watch?v=Wu_DCV84TiU
CHAE Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 😆 Vem fan e Steely Dan? Det kanske är Iron Maidens brorsa? 😮😄
SadamJR Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Vem fan e Steely Dan? En ångdriven löskuk i en bok av burroughs.
Naymari Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Vem fan e Steely Dan? Det kanske är Iron Maidens brorsa? 😮😄 😆 :lol: 😆 :lol:
Naymari Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Varför kollar jag på let's Dance? Deras musiker är riktigt usla. Deras sångare låg 2 takter av och sjöng kanonfalskt. Kolla på så ska det låta. Där har vi musiker av rang!
SadamJR Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Varför kollar jag på let's Dance? Deras musiker är riktigt usla. Deras sångare låg 2 takter av och sjöng kanonfalskt. Kolla på så ska det låta. Där har vi musiker av rang! Det är förmodligen för att du vill va med.
Naymari Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Det är förmodligen för att du vill va med. Nej. Jag är kalasdålig på att spela live. Men blir man anställd av TV4 borde man ju ha koll på vad man sysslar med.
SadamJR Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Nej. Jag är kalasdålig på att spela live. Men blir man anställd av TV4 borde man ju ha koll på vad man sysslar med. Tänkte väl snarare på att du ville va med och dansa.
Naymari Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Tänkte väl snarare på att du ville va med och dansa. Ja det är klart. Jag är en Casanova.
CHAE Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Tänkte väl snarare på att du ville va med och dansa. Kan lätt tänka mig att kunna betala pengar för att få se Nay dansa 😮
Naymari Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Kan lätt tänka mig att kunna betala pengar för att få se Nay dansa 😮 😆🙂 Lille naymari. 🥰 😮 Ajm ä big boiiiiii!
Recommended Posts