Micke H Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Dessutom är tysk metal så fruktansvärt förutsägbart, odynamiskt och ospännande. Som att käka en ostburgare på Donken. Det funkar i brist på annat, och man blir mätt. Men jag föredrar min oxfilé, thank you very much! Ninja'd. Eller kanske CHAE'd.
SadamJR Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Alla bara pratar om Helloween och Gamma Rays senaste spelning och jag känner mest...meh. xD Tysk power metal är inte min kopp te. Det är nog för glatt för min smak. Musik ska på sin höjd vara halvglatt, helst depressivt. Annars får det vara. Jag gillar dur och glad musik. Det kommer du oxå att göra när du när i min ålder och har varit med om tillräckligt mycket skit.
Micke H Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Värsta är bara att jag får stryk om jag säger det där högt. xD Jag gillar dur och glad musik. Det kommer du oxå att göra när du när i min ålder och har varit med om tillräckligt mycket skit. Hell no. Det syns väl på min avatar att jag är för evigt en moll-kille.
SadamJR Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Blev du ninjad av dej själv nu? Har fortfarande inte fattat det där.
Micke H Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Blev du ninjad av dej själv nu? Har fortfarande inte fattat det där. Nej. CHAE ninjade mig, och sen ninjade du mig.
Neosus Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Ungefär som gladporr Och värsta ninjan ...jaa alltså. Ja! 😑
SadamJR Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Nej. CHAE ninjade mig, och sen ninjade du mig. Ja, nu blev det ju mycket klarare. Tror inte att nån av er vet vad det betyder egentligen. Kan man slå upp det nånstans?
Micke H Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Ja, nu blev det ju mycket klarare. Tror inte att nån av er vet vad det betyder egentligen. Kan man slå upp det nånstans? Är det verkligen så svårt att förstå för dig vad det betyder? xD
CHAE Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 [...] Ninja'd. Eller kanske CHAE'd. 😮😳😄 Var lättare med CHAEs bild. xD 😆 :lol: 🥰😆 [...]Tror inte att nån av er vet vad det betyder egentligen. Kan man slå upp det nånstans? Gladporr? 😳
SadamJR Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Ja, nu blev det ju mycket klarare. Tror inte att nån av er vet vad det betyder egentligen. Kan man slå upp det nånstans? Är det verkligen så svårt att förstå för dig vad det betyder? xD Vafan tror du jag skriver för?
Neosus Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Fast det här är väl lite depp ändå? Stratovarius är rätt så bra!
Micke H Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Nu är jag sådär gnällig igen, men det får du ta. xD Hypocrisy är rätt boring och han growlar dåligt. Stratovarious är ganska bra men lider av samma problem som jag just anklagade Helloween och Gamma Ray för. xD MVH Gammal gubbe.
Micke H Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Det ska vara melodiskt men ändå fläskigt, depressivt men inte tråkigt, dynamiskt men inte spretigt...HAJJARNI?!
Micke H Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 ORKA HA 150 VÄNNER PÅ FEJJAN EFTER ATT HA VARIT MEDLEM I BARA EN VECKA! OCH DET ENDA DU POSTAR ÄR HUNDBILDER!!
Neosus Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Det ska vara melodiskt men ändå fläskigt, depressivt men inte tråkigt, dynamiskt men inte spretigt...HAJJARNI?! Ungefär såhär då? 😱
Micke H Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 http://youtu.be/AHitulGaS9k 😑 xD Ungefär såhär då? http://youtu.be/iyQuleDTnV8 😱 Ja, men Nightwish är ändå rätt nice. 🥰 Beror enbart på tillfälligheter att jag inte satt mig in i dom tidigare.
Micke H Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 http://youtu.be/7woW7DmnR0E Det där var ganska bra. ☺️
Neosus Postat 5 april 2013 Postat 5 april 2013 Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt! Det säger jag! Ska man sätta upp potatisen?
Recommended Posts