Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Dessutom är tysk metal så fruktansvärt förutsägbart, odynamiskt och ospännande. Som att käka en ostburgare på Donken. Det funkar i brist på annat, och man blir mätt. Men jag föredrar min oxfilé, thank you very much!

Ninja'd. Eller kanske CHAE'd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla bara pratar om Helloween och Gamma Rays senaste spelning och jag känner mest...meh. xD Tysk power metal är inte min kopp te.

Det är nog för glatt för min smak. Musik ska på sin höjd vara halvglatt, helst depressivt. Annars får det vara.

Jag gillar dur och glad musik. Det kommer du oxå att göra när du när i min ålder och har varit med om tillräckligt mycket skit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Värsta är bara att jag får stryk om jag säger det där högt. xD

Jag gillar dur och glad musik. Det kommer du oxå att göra när du när i min ålder och har varit med om tillräckligt mycket skit.

Hell no. Det syns väl på min avatar att jag är för evigt en moll-kille.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu blev det ju mycket klarare. Tror inte att nån av er vet vad det betyder egentligen. Kan man slå upp det nånstans?

Är det verkligen så svårt att förstå för dig vad det betyder? xD

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Ninja'd. Eller kanske CHAE'd.

😮😳😄

chae-ninja_zps594585f5.jpg

Var lättare med CHAEs bild. xD

😆 :lol: 🥰😆

[...]Tror inte att nån av er vet vad det betyder egentligen. Kan man slå upp det nånstans?

Gladporr? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu blev det ju mycket klarare. Tror inte att nån av er vet vad det betyder egentligen. Kan man slå upp det nånstans?

Är det verkligen så svårt att förstå för dig vad det betyder? xD

Vafan tror du jag skriver för?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag sådär gnällig igen, men det får du ta. xD Hypocrisy är rätt boring och han growlar dåligt. Stratovarious är ganska bra men lider av samma problem som jag just anklagade Helloween och Gamma Ray för. xD

MVH Gammal gubbe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...