Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Nämen, grejen är att det inte funkar om du klistrar in länken i "Textrutan" som kommer upp när du väljer Spoiler. Utan tryck bara Ok, och sedan klistrar du in länken mellan

och [ /spoiler]

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bortsett från försovningen och rakapparatsincidenten och att jag av misstag råkade kalla en medarbetare dum i huvudet och att mitt arbetstempo var skitlågt och att jag trots det var helt slut vid lunch, så har det varit en väldigt bra dag.

Gonatt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ville ha ett bank-id för att kunna logga in på försäkringskassans sida. För att få ett bank-id måste jag logga in på swedbanks internetbank och för att kunna göra det måste jag registrera mej. Helt plötsligt kommer det upp ett meddelande om att man skickar mej en säkerhetsdosa med rekommenderad post. Va fan? Måste man betala för en sån?

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, varför krånglar Chrome me videos? Micke? När jag playar en inbäddad video så går det inte att trycka på nån knapp, eller sänka volymen osv. Den fortsätter spela men går inte att trycka alls. E det flash som krånglar då? Det funkar i Firefox. :S

Ett sätt att se om det är Flash som krånglar är att byta till HTML5-spelaren. Surfa till http://www.youtube.com/html5 och kryssa i "Använd testversionen av HTML5". Du kan surfa till samma sida och ta tillbaka Flash när som helst.

Om det inte krånglar nu och det var Flash som var problemet så kan du testa att installera om Flash och se om det hjälper.

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma människor överallt. xD

Den värsta av dom är nog iallafall den här jjrockford som jag har blockat. Han är lika tjatig vad han än skriver om. Om han så bara skriver en rad låter han tjatig.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Orka blocka folk. Jag blockade inte ens AF och han är den mest avskyvärda människa jag någonsin har stött på i mitt liv. xD

Blockade inte heller af. Han var lite kul ibland, utom när han var inne in längsta och härjade. Drog på mej ett par varningar på honom. Jag är inte lika likgiltig som du.

Edit: Cool menar jag naturligtvis.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Blockade inte heller af. Han var lite kul ibland, utom när han var inne in längsta och härjade. Drog på mej ett par varningar på honom. Jag är inte lika likgiltig som du.

Edit: Cool menar jag naturligtvis.

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...