Micke H Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Nope, dom heter tydligen Kärleksfabriken. Vet inte alls vad det är, såg bara bilden på Fejjan.
SadamJR Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Här är dom på myspace. Låter inte så dumt. Långt från dkm dock. http://www.myspace.com/karleksfabriken/music
Micke H Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Helgon är så jävla CP-programmerad. Även om du tar bort din profil så sparas dina foton, dina gästboksinlägg, dina dagboksinlägg, ALLT utom presentationen och det är superlätt för mig mig att komma åt. Om jag någon gång tar bort min profil ska först tömma den på allt info. 😑 Kan vara ett tips för dig med, Nay. Och för dig, Grahn, vet inte hur mycket du använder det. xD
Naymari Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Helgon är så jävla CP-programmerad. Även om du tar bort din profil så sparas dina foton, dina gästboksinlägg, dina dagboksinlägg, ALLT utom presentationen och det är superlätt för mig mig att komma åt. Om jag någon gång tar bort min profil ska först tömma den på allt info. 😑 Kan vara ett tips för dig med, Nay. Och för dig, Grahn, vet inte hur mycket du använder det. xD Haha, juste. Där har jag också ett konto 😱
SadamJR Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Jag kan inte ha ett sånt där konto. Då skulle jag aldrig få va ifred.
Neosus Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Bra tips där, Micke! Fast jag använder aldrig Helgon! Fan ska man med sånt skit te? Snart blir det pizza såatte! 🙂 Jag blir så jävla förbannad! Grandiosa köpte jag! Hoppas det är gott! 🙂
Zakyath Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Bra tips där, Micke! Fast jag använder aldrig Helgon! Fan ska man med sånt skit te? Snart blir det pizza såatte! 🙂 Jag blir så jävla förbannad! Grandiosa köpte jag! Hoppas det är gott! 🙂 grandiosa är inte så dåliga 😑
SadamJR Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Om det är en sån där fryspizza så har dom blivit bättre på senare år. Förr va dom helt oätliga.
SadamJR Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Psykotränare. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IVoOtpDuZwA
Memphis Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 http://forum.studio....e/#entry1462542 Jag har suttit och läst det där inlägget om och om igen men fan jag ger upp. Det är bara att erkänna att jag inte kan identifiera krypteringsmetoden som använts. 😆 xD Ja, det var inte helt lätt att hänga me där nä 😛
SadamJR Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Jag vet inte vilket det är jag har saknat, om det är memphis eller ugglorna.
Memphis Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Jag vet inte vilket det är jag har saknat, om det är memphis eller ugglorna. 😆 Båda två förstås. 😛 🥰
Memphis Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 (redigerat) Alltså, varför krånglar Chrome me videos? Micke? När jag playar en inbäddad video så går det inte att trycka på nån knapp, eller sänka volymen osv. Den fortsätter spela men går inte att trycka alls. E det flash som krånglar då? Det funkar i Firefox. :S Redigerat 3 april 2013 av Memphis
SadamJR Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 Hur gör man för att få in en bild i en spoiler? Jag får bara in en länk till bilden när jag försöker klistra in den.
CHAE Postat 3 april 2013 Postat 3 april 2013 🥰😄 Jag vet inte vilket det är jag har saknat, om det är memphis eller ugglorna. 😆 Alltså, varför krånglar Chrome me videos? Micke? När jag playar en inbäddad video så går det inte att trycka på nån knapp, eller sänka volymen osv. Den fortsätter spela men går inte att trycka alls. E det flash som krånglar då? Det funkar i Firefox. :S DU kan va inbäddad 😠
Recommended Posts