Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Den ena av morsans två katter, Morris, har varit hos veterinären igen. Han har stenar i urinblåsan och medicineringen hjälper inte. Så nästa gång han blir dålig igen så rekommenderar dom att vi låter honom somna in...

Det känns rejält tungt just nu. Han och hans brorsa var verkligen mina bästa vänner när jag växte upp. Jag kan fortfarande inte fatta det. Att han lever på lånad tid just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker väldigt, väldigt, VÄLDIGT illa om dig! 😠

Det sa någon till mig häromdagen. 🙁

Fan va segt Micke. 🙁 Men om det var obefogat (vilket jag verkligen tror) så är det ju bara att skita i det. Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va segt Chae. 🙁 Men om det var obefogat (vilket jag verkligen tror) så är det ju bara att skita i det.

1. Det var jag.

2. Det var ett dåligt skämt.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Den ena av morsans två katter, Morris, har varit hos veterinären igen. Han har stenar i urinblåsan och medicineringen hjälper inte. Så nästa gång han blir dålig igen så rekommenderar dom att vi låter honom somna in...

Det känns rejält tungt just nu. Han och hans brorsa var verkligen mina bästa vänner när jag växte upp. Jag kan fortfarande inte fatta det. Att han lever på lånad tid just nu.

🙁

Tråkigt att höra Micke. =/ Jag kan förstå hur det känns. När jag växte upp hade vi en katt i 12år, som hette Maja, och den blev man väldigt fäst vid och tog rätt hårt när hon gick bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då måste han va gammal nu.

Nej, bara åtta år gammal. När jag säger "växte upp" menar jag snarare under tonåren. När jag tvingades bryta kontakten med min riktiga far, när min styvfar betedde sig som en rövhål mot mig och morsan lät det fortgå så var dom två dom enda fasta punkterna i mitt liv som jag kände att jag kunde lita på.

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Det var jag.

2. Det var ett dåligt skämt.

Nu blev förvirringen total. xD Dels råkade jag skriva Chae till dig, och menar du att inlägget var ett skämt eller att det var ett skämt du drog som var orsaken att personen i fråga gjorde detta uttalandet?

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

🙁

Tråkigt att höra Micke. =/ Jag kan förstå hur det känns. När jag växte upp hade vi en katt i 12år, som hette Maja, och den blev man väldigt fäst vid och tog rätt hårt när hon gick bort.

Det är verkligen en familjemedlem.

Kan ju säga att jag tappar lusten att skaffa egna. Hade tänkt göra det nästa månad, men jag tror jag väntar nu...

Nu blev förvirringen total. xD Dels råkade jag skriva Chae till dig, och menar du att inlägget var ett skämt eller att det var ett skämt du drog som var orsaken att personen i fråga gjorde detta uttalandet?

xD

Originalinlägget var ett skämt. Jag citerade Robert Gustavsson. Det gör sig tydligen inte lika bra i textform.

Link to comment
Dela på andra sajter

när min styvfar betedde sig som en rövhål mot mig och morsan lät det fortgå så var dom två dom enda fasta punkterna i mitt liv som jag kände att jag kunde lita på.

Det där har jag oxå varit med om, men vi hade inga katter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är verkligen en familjemedlem.

Kan ju säga att jag tappar lusten att skaffa egna. Hade tänkt göra det nästa månad, men jag tror jag väntar nu...

Eller så kanske det är just vad du ska göra? För att fylla ut ett tomrum tänker jag.

Originalinlägget var ett skämt. Jag citerade Robert Gustavsson. Det gör sig tydligen inte lika bra i textform.

Meh xD 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska underhållande artikel om definitioner av dagens Hipsters:

http://www.expressen.se/nyheter/vad-ar-en-hipster/

"Hipsters är som alla andra - fast lite bättre. ... Det handlar inte om att visa att man har pengar, det har man inte, det är inte en överklasskultur. Utan om att man har smak, att man kan värdera".

"alla hyfsat unga med specialintressen – eller bara med svarta glasögonbågar".

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska underhållande artikel om definitioner av dagens Hipsters:

http://www.expressen...-ar-en-hipster/

"Hipsters är som alla andra - fast lite bättre. ... Det handlar inte om att visa att man har pengar, det har man inte, det är inte en överklasskultur. Utan om att man har smak, att man kan värdera".

"alla hyfsat unga med specialintressen – eller bara med svarta glasögonbågar".

tyckte annonsen jag såg på den sidan om snigelserum var långt mer intressant 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Den ena av morsans två katter, Morris, har varit hos veterinären igen. Han har stenar i urinblåsan och medicineringen hjälper inte. Så nästa gång han blir dålig igen så rekommenderar dom att vi låter honom somna in...

Det känns rejält tungt just nu. Han och hans brorsa var verkligen mina bästa vänner när jag växte upp. Jag kan fortfarande inte fatta det. Att han lever på lånad tid just nu.

Beklagar 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

@Micke: trist som fan att höra 🙁 Jag är också uppväxt med djur och det värsta är när de blir gamla och (kanske) såpass sjuka att man måste avliva dem... 🙁 De där sista minuternana innan... Nä usch 🙁

Hajar om det känns ruttet nu menmen... Det blir bättre sedan 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för länken! 😑

Hamnade i grupp med slej och Limpan på valgörenhetsprojektet. Helt ok 😑

Undrar vilka jag hamnade med 😳😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Grupp E

  • Chae
  • Morum
  • Bloeas
  • Arocker

Har ingen aning om vad det är för tjommar. aRocker och Bloeas känner jag ju till iofs 😑 Det här kommer att gå skitbra 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...