Naymari Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 NAJE! :angrü: Te sa de va, har ja ju sagt te di! Allt te jag smakat har smakat blaskevann. Jag har gett upp på te 😑
CHAE Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 Google var ju lite kuliga idag.. xD Japp! Alltid någon som köper det, liksom 😛 http://livethemma.ik...spremiar-snooza 😳 😆 😆
Fidden Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 Allt te jag smakat har smakat blaskevann. Jag har gett upp på te 😑 blaskeWIN!
Fidden Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 Tvättar. Försökte ta på mig ett par halvgamla jeans sålänge. Gick sådär. Men jag behöver iallafall inte köpa nya kostymbrallor, har växt i dom igen efter 8 år av normalvikt xD
SadamJR Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 Tvättar. Försökte ta på mig ett par halvgamla jeans sålänge. Gick sådär. Men jag behöver iallafall inte köpa nya kostymbrallor, har växt i dom igen efter 8 år av normalvikt xD Efter 8 år behöver du definitivt en ny kostym. Är det en sån där ful du har med korta kavajslag?
SadamJR Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 Jag har bara ägt en kostym i mittliv, men en jävla massa kavajer.
Micke H Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 Nu har vi snart nya, sexiga bandfoton på vår nya basist. God damn, det rycker fan i baguetten. Och nu ska jag hem till tjejpolare och se film. Tata!
CHAE Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 Nu har vi snart nya, sexiga bandfoton på vår nya basist. God damn, det rycker fan i baguetten. Och nu ska jag hem till tjejpolare och se film. Tata! BADBOLL!
slejnard Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 Hemma! Åxå kul. 😄 @pico: kaffe intaget igen å igen å igen... Men har ni kokat det över öppen eld nån gång? Det är KAFFE PÅ RIKTIGT! 😛
Pico Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 (redigerat) Hemma! Åxå kul. 😄 @pico: kaffe intaget igen å igen å igen... Men har ni kokat det över öppen eld nån gång? Det är KAFFE PÅ RIKTIGT! 😛 Absolut, håller med om att kokat över öppen eld är grejer det - sker dock sällan här i hemmet. xD Redigerat 1 april 2013 av Pico
Naymari Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 Absolut, håller med om att kokat över öppen eld är grejer det - sker dock sällan här i hemmet. xD Tur är väl det 😑
Naymari Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 HAH! Fun fact. För att det skulle bli rätt med andertons så skulle jag få pengarna tillbaka och lägga en ny beställning för rabatt för det skulle bli "rätt". all ok? güt 😑 På den tiden hade pundvärdet ändrats. Så jag fick 100:- mer tillbaka än vad jag lade ut 😄
CHAE Postat 2 april 2013 Postat 2 april 2013 Ser ut att kunna bli en bra dag 😮😄😑 Rise and shine nu, längstah!!!
Pico Postat 2 april 2013 Postat 2 april 2013 Näe men fö fäään, dags o dra te jobbet nurå annars blir man sen. Eller ptja flex men aja..
Recommended Posts