Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Enough is enough 🙂

Verkar varit en helkväll tho. Minns du någonting av kvällen överhuvudtaget? 😛

Hehe, minns det mesta, med ett par undantag. xD Jo man bör dricka med måtta, jag gjorde iaf inget dumt.

Var hemma hos en av mina bästa vänner som också fyllde år. Hade med mig en tjejkompis dit också, som fyller år idag. Go fest o gött folk.

Jaha...? Vad ska du göra; gråta ihjäl mig? 😠😛

😆 Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Senaste delen i Mickes värdelösa kärleksliv:

- Tjej nummer ett: en vän jag erkänt känslor för. Hon har sagt att hon inte vill försaka vänskapen. Jag accepterade för jag tycker sjukt mycket om henne och vill inte förlora henne.

- Tjej nummer två: vän jag sexat med. Vill sexa igen, ingen av oss har intresse av mer.

- Tjej nummer tre: nån jag börjat chatta mer. Skön, öppen och social tjej. Kan kanske vara intresserad.

Såatte...

Link to comment
Dela på andra sajter

Marten, en fiktiv karaktär, säger nånstans att han har känslor för sin vän men är rätt nöjd med situationen och kam tänka sig att vänta. Jag försöker lära mig av honom.

Och där slocknade skyltarna. Under var jag är. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Senaste delen i Mickes värdelösa kärleksliv:

- Tjej nummer ett: en vän jag erkänt känslor för. Hon har sagt att hon inte vill försaka vänskapen. Jag accepterade för jag tycker sjukt mycket om henne och vill inte förlora henne.

- Tjej nummer två: vän jag sexat med. Vill sexa igen, ingen av oss har intresse av mer.

- Tjej nummer tre: nån jag börjat chatta mer. Skön, öppen och social tjej. Kan kanske vara intresserad.

Såatte...

Det lät ju inte så värdelöst väl, du har ju diverse iaf. ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

Det lät ju inte så värdelöst väl, du har ju diverse iaf. ☺️

Nej, det är det inte. En grymt bra vän, en grym knullare och nån som jag inte vet nåt om än. ☺️

Jääääblar vad många trappor det var här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...