Memphis Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Jo läste också om det där. 😛 Ingen bra start direkt xD Men verkar nice spel iaf.
Micke H Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Synd att man inte köpte spelet när det släpptes, för EA gav ett till gratis spel som kompensation för allting. xD
Fidden Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Sim city har jag aldrig fattat grejen med... Jag var mer en civilization-kille.
Micke H Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Typ som när Sonys nätverk hackades och dom gav ett gratis spel som kompensation för det. Det var awesome! 🥰
Micke H Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 😳 Så ingen tror att jag skiter i Memphis så känner jag mig tvungen att säga att jag redan har messat honom grattis. xD
Naymari Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Jag är fan nästan stolt över låtskrivandet till mitt slutprojekt. 😄
Pico Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 😳 Så ingen tror att jag skiter i Memphis så känner jag mig tvungen att säga att jag redan har messat honom grattis. xD Det skiter jag i för jag läser inget av det du skriver ändå! Skall jag messa dig för att bevisa det? Du kan va en hemlös katt som Micke vill adoptera... eller vänta nu... 😳
slejnard Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Grattis Memphis! 😄 Nu har jag tuttat eld å kört iväg på skotern fidden! 😮 Fasen va kul he är.
slejnard Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 10% kvar. Blir inga nödsamtal sadamjr! Det finns dock ström i andra stugor här om jag blir alltför sugen att längsta
Pico Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Undrar om jag drog iväg ett "farligt" skämt... xD Aja, nu skall jag dra iväg till förmån för soffan iaf... eller förmån och förmån. Soffan kanske anser det vara en belastning... film skall det i alla fall bli.
CHAE Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Det skiter jag i för jag läser inget av det du skriver ändå! Skall jag messa dig för att bevisa det? Du kan va en hemlös katt som Micke vill adoptera... eller vänta nu... 😳 😄
Micke H Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Det skiter jag i för jag läser inget av det du skriver ändå! Skall jag messa dig för att bevisa det? Du kan va en hemlös katt som Micke vill adoptera... eller vänta nu... 😳 😳 xD Undrar om jag drog iväg ett "farligt" skämt... xD Aja, nu skall jag dra iväg till förmån för soffan iaf... eller förmån och förmån. Soffan kanske anser det vara en belastning... film skall det i alla fall bli. Ja, FYFAN vad förbannad jag blir nu! Bomber och granater, jag ska kölhala dig, din skabbiga babian!
SadamJR Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Trodde jag hade tappat bort kuvertet med pengarna till räkningarna där ett tag. Inget kul.
Recommended Posts