Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

😳

Så ingen tror att jag skiter i Memphis så känner jag mig tvungen att säga att jag redan har messat honom grattis. xD

Det skiter jag i för jag läser inget av det du skriver ändå! Skall jag messa dig för att bevisa det? Du kan va en hemlös katt som Micke vill adoptera... eller vänta nu... 😳
Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om jag drog iväg ett "farligt" skämt... xD

Aja, nu skall jag dra iväg till förmån för soffan iaf... eller förmån och förmån. Soffan kanske anser det vara en belastning... film skall det i alla fall bli.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skiter jag i för jag läser inget av det du skriver ändå! Skall jag messa dig för att bevisa det? Du kan va en hemlös katt som Micke vill adoptera... eller vänta nu... 😳

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skiter jag i för jag läser inget av det du skriver ändå! Skall jag messa dig för att bevisa det? Du kan va en hemlös katt som Micke vill adoptera... eller vänta nu... 😳

😳 xD

Undrar om jag drog iväg ett "farligt" skämt... xD

Aja, nu skall jag dra iväg till förmån för soffan iaf... eller förmån och förmån. Soffan kanske anser det vara en belastning... film skall det i alla fall bli.

Ja, FYFAN vad förbannad jag blir nu! Bomber och granater, jag ska kölhala dig, din skabbiga babian!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...