Fidden Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 jorå. nu ska jag hämta kalsonger från tvättstugan och sen sova.
Zakyath Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 ska också ta och dra mig tillbaka nu.. tänkte gå upp tidigt imorgon och gå igenom det sista inför tentan 😕 lite skeptisk till om jag klarar den..
D Vibe Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 Jag är skitnödig! Bäst du går på "hemliga rummet" då. 😑
Zakyath Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 ska spela in den lokala smörsångaren imorgon och det lokala rockbandet på lördag ☺️ blir spännande
Micke H Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 Jag SMS:ade Pazo att Grahn var bajsnödig. Jag fick bara ett "Haha" till svar. xD
Micke H Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 Jag...öh...råkade beställa tre SNES-spel till. 😊 Mickey Mania, Addams Family och Donkey Kong Country. 🥰
SadamJR Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 (redigerat) Jag SMS:ade Pazo att Grahn var bajsnödig. Jag fick bara ett "Haha" till svar. xD Han skiter i längsta, eller, nej, det gör han ju inte, eller...... Redigerat 17 januari 2013 av SadamJR
Zakyath Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 Jag...öh...råkade beställa tre SNES-spel till. 😊 Mickey Mania, Addams Family och Donkey Kong Country. 🥰 Fixade mickey mania i psn-store för några veckor sen 🙂 mindes inte att det var så svårt..
SadamJR Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 Jag...öh...råkade beställa tre SNES-spel till. 😊 Mickey Mania, Addams Family och Donkey Kong Country. 🥰 Hur många har du nu, och hur många av dom är det du spelar?
D Vibe Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 Jag...öh...råkade beställa tre SNES-spel till. 😊 Mickey Mania, Addams Family och Donkey Kong Country. 🥰 🥰 Oldschool is the best school. ... iiiallafall vad gäller datorer och tv-spel. 😑
Micke H Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 Hur många har du nu, och hur många av dom är det du spelar? Såhär många har jag. Jag har iallafall provat alla så dom funkar och hade spelat dom flesta innan jag påbörjade det här samlandet. Och av dom där som jag köpt har jag kanske kört i minst en timma kanske...fem, sex av dom? Fixade mickey mania i psn-store för några veckor sen 🙂 mindes inte att det var så svårt.. Mickey Mania är ett rätt coolt spel. Fast jag minns att jag tyckte en nivå var apsvår när jag var liten. xD Tror det var typ...i ett slott med massa benrangel och shit? Och ett pussel som man kan bli fast i och inte komma vidare så man måste starta om skiten! Fyfasiken vad förbannad jag blev då. 🥰 Oldschool is the best school. ... iiiallafall vad gäller datorer och tv-spel. 😑 🥰
slejnard Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 micke h skrev eliiiiiiiiiiiiiiiiiit! 😮 ....enl forumklockan iaf. 😑
slejnard Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. en akffe. skrev *ler* i en tråd. 😄
Zakyath Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 Såhär många har jag. Jag har iallafall provat alla så dom funkar och hade spelat dom flesta innan jag påbörjade det här samlandet. Och av dom där som jag köpt har jag kanske kört i minst en timma kanske...fem, sex av dom? Mickey Mania är ett rätt coolt spel. Fast jag minns att jag tyckte en nivå var apsvår när jag var liten. xD Tror det var typ...i ett slott med massa benrangel och shit? Och ett pussel som man kan bli fast i och inte komma vidare så man måste starta om skiten! Fyfasiken vad förbannad jag blev då. 🥰 Slott med benrangel är typ andra banan 😄 the mad doctor heter den
slejnard Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 hade fuskkoder till det spelet så det är varvat. Det där ser jag som ren terrorism. två akffe då??? 😲 entår tvåtår tretår osv...
Micke H Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 Slott med benrangel är typ andra banan 😄 the mad doctor heter den Hähä, jag skyller på att jag var liten när jag körde det senast. 😄
SadamJR Postat 17 januari 2013 Postat 17 januari 2013 Hähä, jag skyller på att jag var liten när jag körde det senast. 😄 Hur stor är du nu?
Recommended Posts