Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hur många ägg har ni ätit hittills i påsk?

Jag har ätit 9.

(hönsägg alltså, kaviar räknas int)

Postat

Nu ska jag nog fanimig kolla på lejonkungen på svt1.

Inte fuska nu, Fidden 😛

Hur många ägg har ni ätit hittills i påsk?

Jag har ätit 9.

(hönsägg alltså, kaviar räknas int)

4 st 😑

Postat

Jag skulle lägga upp våra låtar på YouTube, på bandets egna YouTube-kanal. Bara en video där omslaget visas och hela låten som spelas upp. YouTube har stoppat videon pga den innehåller upphovsrättskyddat material. 😳😆

Postat

Jag skulle lägga upp våra låtar på YouTube, på bandets egna YouTube-kanal. Bara en video där omslaget visas och hela låten som spelas upp. YouTube har stoppat videon pga den innehåller upphovsrättskyddat material. 😳😆

😆😛

ALLA RÄTT! 😄

Ghey

Postat

Jag fick lika många rätt på lejonkungsquizzet som jag ätit ägg hittills i påsk. Imorgon kommer jag följaktligen ha fler rätt än det finns frågor.

Postat

Va? Har du kollat på fyran när mästaren av monologer har haft ett långpass på svt? Han körde till och med krokodilmonologen.

Postat

Funderar på om jag ska gå ut och gå en vända. Titta till stans nattliv lite på håll. Eller ja, nattliv och nattliv, jag börjar väl bli lite väl gammal när jag tycker att 21:30 är natt... 😏

Postat

Va? Har du kollat på fyran när mästaren av monologer har haft ett långpass på svt? Han körde till och med krokodilmonologen.

Jag klarar inte av Jonas Gardell. Hans humor ger mig ångest mer än skratt. 😑

Postat

[...] jag börjar väl bli lite väl gammal när jag tycker att 21:30 är natt... 😏

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.