Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

😄

Jag kom att tänka på den här klassiska tråden. Synd att bilderna inte fungerar längre.

xD

Tog 2 nya bilder, fortfarande dålig kvalitee, men det var 10 meter ifrån, vill inte skrämma de i onödan.

Mmm liksom... Om man inte vill skrämma renarna så föreslår jag att man närmar sig med en bil och tutar som en galning. Har inte sett en renjävel som visar någon slags rädsla i sånna situationer. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg A Clockwork Orange igår, för första gången på länge, med en polare som aldrig hade sett den tidigare. Fan vad bra den är egentligen. Men sjuk. xD

Japp jävligt bra film 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Andertons kommer skicka mig ett Saffire Pro 40 istället för mackiekortet de aldrig får in.

Jag är okej med det 😑

Sedär. Pro 40 är najs 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Asfett!

En kaffe på det? ☺️

Japp 😄

* * *

Ska längstahianerna gör något speciellt i påsk?

Vi ska bara åka och hälsa på mina föräldrar. Iofs på lördag kommer bråzzan m familj och käkar lite här. Ingen big deal således 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp 😄

* * *

Ska längstahianerna gör något speciellt i påsk?

Vi ska bara åka och hälsa på mina föräldrar. Iofs på lördag kommer bråzzan m familj och käkar lite här. Ingen big deal således 😑

Låter som tillräckligt med deal. 🥰

Själv ska jag käka middag med morsan (och katterna) på söndag och fotografera vår nya basist på lördag (utan badboll 🙁 ).

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...