Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

"Varje år dör cirka 70 personer i alkoholrelaterade trafikolyckor."

från trafikverkets hemsida 😮

det handlar ju inte om att somna vid ratten, utan att ens kognitiva förmågor är så brutalt nedsatta när man är trött! ofta mer än när man fått lite alkohol i sig

Ja. Du är lika kass trött som full. Men det är ju bara svårt att bevisa att någon är trött.

Postat

Han körde på vägrenen. Den dog.

Det är ett obligatoriskt moment i körskolan här uppe... köra ihjäl en ren. Hittar man ingen ren (jo men, eller hur...) så godtas älg också.

Och jo btw, jag såg och förstod skämtet. 😛

Postat

En gång körde jag i vad jag trodde var omkörningsfilen... men det visade sig vara fruktyoghurt. Mangosmak.

Postat

Mäh... så kollar man in fejjan lite hastigt så där.

Lisa Karlqvist

Renar på abbortjärnsrakan!

553237_574452225920886_1726989969_n.jpg

Like · · Share · 12 minutes ago ·

Postat

En gång körde jag i vad jag trodde var omkörningsfilen... men det visade sig vara fruktyoghurt. Mangosmak.

Hyfsat trött på de där skämten då man jobbar med bland annat filbehörigheter o dyl. på it-avdelningen hos ett mejeriföretag liksom. xD

Eller Outlook och .ost-filen. Fattas bara att nån jävel nämner att ost-filen skall mjölkas... vore grädden på moset så att säga.

Postat

Den ser förbannad ut. Grahn gömmer sig bakom en tall.

Renars ansiktsuttryck tycker jag är lite åt det här hållet

6191b0c8-ef7e-4d6a-9aad-d2ad36befcd7_412x232.jpg

Damn it!! Nu sitter jag ju här och missar nya avsnittet av The Ricky Gervais show. 10 minuter kvar eller nåt.

Postat

Hyfsat trött på de där skämten då man jobbar med bland annat filbehörigheter o dyl. på it-avdelningen hos ett mejeriföretag liksom. xD

Eller Outlook och .ost-filen. Fattas bara att nån jävel nämner att ost-filen skall mjölkas... vore grädden på moset så att säga.

Ostfil? Duger inte hyveln åt er? Tsk.

Postat

jag har sprungit 99,5 km hittills denna månaden. Hade tänkt att nå 100 innan månadsskiftet, men nu ger jag fanimig upp. Det är för långt.

Postat

Imorn blir det stugan å köra skoter 😄

Telefonen lär ta slut ström första dan så om inte förr så hörs vi här igen på måndag

Om ni inte hamnar under en lavin.

Postat

Imorn blir det stugan å köra skoter 😄

Telefonen lär ta slut ström första dan så om inte förr så hörs vi här igen på måndag

Hare kul!

(kanin tråkigt)

Postat

Mäh... så kollar man in fejjan lite hastigt så där.

😄

Jag kom att tänka på den här klassiska tråden. Synd att bilderna inte fungerar längre.

Postat

Sverige mästerkock är utomordentligt kass. Skittråkiga tävlande och domare som går fram och slänger dill i såsen dom håller på att laga till.

Postat

Tack SadamJR, jag fattar inte varför min fru ser på det.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.