Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

"Varje år dör cirka 70 personer i alkoholrelaterade trafikolyckor."

från trafikverkets hemsida 😮

det handlar ju inte om att somna vid ratten, utan att ens kognitiva förmågor är så brutalt nedsatta när man är trött! ofta mer än när man fått lite alkohol i sig

Ja. Du är lika kass trött som full. Men det är ju bara svårt att bevisa att någon är trött.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han körde på vägrenen. Den dog.

Det är ett obligatoriskt moment i körskolan här uppe... köra ihjäl en ren. Hittar man ingen ren (jo men, eller hur...) så godtas älg också.

Och jo btw, jag såg och förstod skämtet. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång körde jag i vad jag trodde var omkörningsfilen... men det visade sig vara fruktyoghurt. Mangosmak.

Hyfsat trött på de där skämten då man jobbar med bland annat filbehörigheter o dyl. på it-avdelningen hos ett mejeriföretag liksom. xD

Eller Outlook och .ost-filen. Fattas bara att nån jävel nämner att ost-filen skall mjölkas... vore grädden på moset så att säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den ser förbannad ut. Grahn gömmer sig bakom en tall.

Renars ansiktsuttryck tycker jag är lite åt det här hållet

6191b0c8-ef7e-4d6a-9aad-d2ad36befcd7_412x232.jpg

Damn it!! Nu sitter jag ju här och missar nya avsnittet av The Ricky Gervais show. 10 minuter kvar eller nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hyfsat trött på de där skämten då man jobbar med bland annat filbehörigheter o dyl. på it-avdelningen hos ett mejeriföretag liksom. xD

Eller Outlook och .ost-filen. Fattas bara att nån jävel nämner att ost-filen skall mjölkas... vore grädden på moset så att säga.

Ostfil? Duger inte hyveln åt er? Tsk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...