Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ser bra ut tycker jag. ska starta eget efter. Alla mina "handledare" har rekkomenderat denna och gått där själv.

Då är det väl bara att köra om du kommer in och hittar nånstans att bo, eller har du alternativ?

Postat

🥰

* * *

Snart: åka och storhandla 😮😏

Nu: lunch 😄

Goth va heter det.

Exakt!

Postat

Då är det väl bara att köra om du kommer in och hittar nånstans att bo, eller har du alternativ?

Har malmö också 😑 Ska vara enkät och antagningsprov i april-maj. 😑

Postat

Har malmö också 😑 Ska vara enkät och antagningsprov i april-maj. 😑

Fast det är klart, kan man plugga i sin hemstad finns det ju stora fördelar med det.

Postat

fick mina adam f 7 igår. låter smultert som f-n.

Najs! Äre någe bra? 🙂

Fast det är klart, kan man plugga i sin hemstad finns det ju stora fördelar med det.

Jag vill hellre plugga i växjö. Fast det känns lite omstädningt. 😑

Står i kö nu iaf 😑

Postat

Jag vill hellre plugga i växjö. Fast det känns lite omstädningt. 😑

Står i kö nu iaf 😑

Då är det ju bara att du förbereder dej så bra du kan för bägge alternativen. Jag säjer som per ahlmark; lycka till.

Postat

@Nay: när får du slutgiltigt besked om eventuella antagning?

Postat

Vår keyboardist brukar kalla stråkar (strings) för "strängar", typ "jag ska lägga lite strängar på det här partiet". xD

Postat

Lite gott att se Nilsson vara glad över sin nya bandare 🥰😄 Han har pratat så mycket om den och så hux flux lägger han vantarna på en. Svårt att inte glädjas över det.

Postat (redigerat)

jåh

jåh

jåh

jåh

😳😄

Redigerat av CHAE
Postat

Btw; när man går in och ska läsa en tråd i storforum så scrollas man automagiskt ner till senaste inlägget, so far so good. Men i längstah är det inte så. Why is that? 😳

Blir förbannad! 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.