Neosus Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Och nu är toan upptagen en timme när hon skiter? 😉 Längstasurf atm 😑 aha... 😑
Naymari Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Jag begriper ingenting. Summan av kardemumman är att jag använde pallen som ipadhållare när jag gjorde nr 2 precis. Då jag kom på idén senast jag var på toaletten. 😑
CHAE Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Summan av kardemumman är att jag använde pallen som ipadhållare när jag gjorde nr 2 precis. Då jag kom på idén senast jag var på toaletten. 😑 Gnosjöanda Nay style 😄
slejnard Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Ni e tossiga hela bunten. Köper gitarrer å dricker kaffe dagarna i ända! 😄
SadamJR Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Jag dricker inget kaffe och nöjer med min squier, så jag är normal.
slejnard Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Du e ju knappast de e du inte. 😛 Ser ni mästerkocken månne då?
SadamJR Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Du e ju knappast de e du inte. 😛 Ser ni mästerkocken månne då? Jo, men var är ramsey? Han är ju överallt annars.
slejnard Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Jo, men var är ramsey? Han är ju överallt annars. Han är i mitt privata kök å donar! 😮 😆 Inte lätt... Såg den innan 😄
CHAE Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Ni e tossiga hela bunten. Köper gitarrer å dricker kaffe dagarna i ända! 😄 ...och det är det som ger extra krydda i tillvaron 🙂🥰 😆 Inte lätt... 😆 :lol:
Zakyath Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 http://youtu.be/B65EJ6gMmA4 hehe jag vet vad jag ska göra på nästa släktkalas
Fidden Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 kollade på nåt konstprogram på svt med lena ph. syrran var med och bakade nåt. snart är det bara jag som inte varit på tv.
Zakyath Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 åhå det var det värsta. min mamma var med i tv en hel del på sitt förra jobb. jag lyckades inte se det en enda gång. tyckte jag såg tillräckligt av henne här hemma.
Fidden Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Kryosömnavsnittet i rymdtriologin börjar få lite text. När det äntligen är över längtar jag tillbaks Har jag sovit i en vecka eller åratal? Vi har väckts av algoritmer ur en säng av is Till paneler, blinkande färger, till ett kaos i full panik Jag lutar mig tillbaks försöker somna om och kroppen min vibrerar. Hälften kyla, hälften chock Jag önskar mig en dröm om dig och mig igen Men kryosömnen kräver kemikalier Nu ska det till någon vers till och sen någon form av refräng tänkte jag... Större delen av besättningen ska avdödas på något sätt, men jag vet inte hur jag ska lösa det rent textmässigt xD
Zakyath Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 ball text, väldigt säregen. men jag tyckte sista raden kändes lite påtvingad (men det kanske bara är jag 😉 )
Fidden Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 (men det kanske bara är jag 😉 ) med största sannolikhet är du inte ensam 😛
Zakyath Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 (redigerat) När det äntligen är över längtar jag tillbaks Har jag sovit i en vecka eller åratal? Vi har väckts av algoritmer ur en säng av is Till paneler, blinkande färger, till ett kaos i full panik <- stryk en stavelse, förslagsvis det andra till Jag lutar mig tillbaks försöker somna om och kroppen min vibrerar. Hälften kyla, hälften chock Jag önskar mig en dröm om dig och mig igen Men kryosömnen kräver kemikalier <- fundera över om kemikalier är rätt ord det här hade jag gjort om jag var du 🙂 edit: ångrade mig lite... börjar bli trött i skallen Redigerat 16 januari 2013 av Zakyath
Fidden Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 bra förslag, räcker ju med ett "till". det där med kemikalier, det jag är ute efter är att snubben inte kan återgå till sin sömn eftersom skeppets AI inte tillåter det och inte tillför det som behövs för att somna in. "kemikalier" funkar helt ok i min slaskversion som jag jobbar utifrån för tillfället.
Zakyath Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 ja, det kanske funkar när man sjunger 😑 jag fick bara inte ihop flödet i huvudet
Fidden Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Får se hur det blir, går kanske inte att få ihop flödet i sångform heller till slut. men det gör inte så mycket, då blir det en äkta triologi. nu är det iofs 3 delar, men mittendelen består av två kapitel... så det blir 4 spår xD ungefär som douglas adams triologi om liftarens guide, som består av 5 delar 🤪
Recommended Posts