Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag undrar om jag inte saknar hånglandet mer. Varje gång det händer numera så ligger det en underliggande press i det i och med att jag vet att det kommer leda till ligga. Jag vill ha kravlöst hångel, som kan men inte behöver leda till ligga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar om jag inte saknar hånglandet mer. Varje gång det händer numera så ligger det en underliggande press i det i och med att jag vet att det kommer leda till ligga. Jag vill ha kravlöst hångel, som kan men inte behöver leda till ligga.

En hk kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ett SMS igår från en brud jag var intresserad av förut (och hon vet om det). Hon beklagade sig över att kondomen hade spruckit igår med nån dude och att det var dyrt med dagen efter-piller. 😏 Good for you lixom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar om jag inte saknar hånglandet mer. Varje gång det händer numera så ligger det en underliggande press i det i och med att jag vet att det kommer leda till ligga. Jag vill ha kravlöst hångel, som kan men inte behöver leda till ligga.

Om det "bara" är hånglet som är viktigt så borde du ju rimligtvis ha en tjejkompis som inte är svår.

Hångel är inte så "bara" förresten; hångel är grymt 😠🥰

Jag fick ett SMS igår från en brud jag var intresserad av förut (och hon vet om det). Hon beklagade sig över att kondomen hade spruckit igår med nån dude och att det var dyrt med dagen efter-piller. 😏 Good for you lixom.

Du, det var inte med samma brud som du sexade med och kådisen sprack...!!! 😮

Skumt att messa det till dig liksom... 😲

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Om det "bara" är hånglet som är viktigt så borde du ju rimligtvis ha en tjejkompis som inte är svår.

Hångel är inte så "bara" förresten; hångel är grymt 😠🥰

Ähum, jag vet inte hur det funkar med dig och dina tjejkompisar men hångla är inte något jag brukar ägna mig åt med dom. xD

Du, det var inte med samma brud som du sexade med och kådisen sprack...!!! 😮

Skumt att messa det till dig liksom... 😲

Nej, det var inte henne. Och to be fair, jag frågade hur läget var, hon sa att det var sådär, jag frågade varför och då berättade hon det. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...