SadamJR Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Kunde inte låta bli att trolla lite, men den där tråden är redan rena trolleriet.
SadamJR Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 gott va 😄 Tror inte att nån märker att det är trolleri. Inlägget verkar full rimligt i sammanhanget.
CHAE Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Kunde inte låta bli att trolla lite, men den där tråden är redan rena trolleriet. jättegott 😄
Micke H Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Jag undrar om jag inte saknar hånglandet mer. Varje gång det händer numera så ligger det en underliggande press i det i och med att jag vet att det kommer leda till ligga. Jag vill ha kravlöst hångel, som kan men inte behöver leda till ligga.
SadamJR Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Jag undrar om jag inte saknar hånglandet mer. Varje gång det händer numera så ligger det en underliggande press i det i och med att jag vet att det kommer leda till ligga. Jag vill ha kravlöst hångel, som kan men inte behöver leda till ligga. En hk kanske?
Micke H Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Jag fick ett SMS igår från en brud jag var intresserad av förut (och hon vet om det). Hon beklagade sig över att kondomen hade spruckit igår med nån dude och att det var dyrt med dagen efter-piller. 😏 Good for you lixom.
CHAE Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 (redigerat) Jag undrar om jag inte saknar hånglandet mer. Varje gång det händer numera så ligger det en underliggande press i det i och med att jag vet att det kommer leda till ligga. Jag vill ha kravlöst hångel, som kan men inte behöver leda till ligga. Om det "bara" är hånglet som är viktigt så borde du ju rimligtvis ha en tjejkompis som inte är svår. Hångel är inte så "bara" förresten; hångel är grymt 😠🥰 Jag fick ett SMS igår från en brud jag var intresserad av förut (och hon vet om det). Hon beklagade sig över att kondomen hade spruckit igår med nån dude och att det var dyrt med dagen efter-piller. 😏 Good for you lixom. Du, det var inte med samma brud som du sexade med och kådisen sprack...!!! 😮 Skumt att messa det till dig liksom... 😲 Redigerat 26 mars 2013 av CHAE
SadamJR Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Skumt att messa det till dig liksom... 😲 Läge för ett riktigt därfickdumess tillbaka.
CHAE Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Läge för ett riktigt därfickdumess tillbaka. Hahaha japp 😄
Micke H Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Om det "bara" är hånglet som är viktigt så borde du ju rimligtvis ha en tjejkompis som inte är svår. Hångel är inte så "bara" förresten; hångel är grymt 😠🥰 Ähum, jag vet inte hur det funkar med dig och dina tjejkompisar men hångla är inte något jag brukar ägna mig åt med dom. xD Du, det var inte med samma brud som du sexade med och kådisen sprack...!!! 😮 Skumt att messa det till dig liksom... 😲 Nej, det var inte henne. Och to be fair, jag frågade hur läget var, hon sa att det var sådär, jag frågade varför och då berättade hon det. xD
Fidden Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Det var lika länge sedan jag hånglade som jag nuppade. Ett halvt decennium är jag väl uppe i nu xD
Fidden Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 ... men i april ska jag åka med nån slags finlandsbåt. Då jävlar.
slejnard Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Inte jag väl? men grattis! 😄 var inte med denna gång. 😏
Fidden Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Trodde jag fuckat upp totalt, tryckte på skicka istället för förhandsgranska en gång där, blev en extra ihopslagning xD
slejnard Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 hopslagarnas förbund. bildas härmed i detta inlägg av eders
Micke H Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 ... men i april ska jag åka med nån slags finlandsbåt. Då jävlar. Eller så löser vi det tillsammans. 🥰
Fidden Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Eller så löser vi det tillsammans. 🥰 Du har för mycket kajal för min smak.
SadamJR Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 ... men i april ska jag åka med nån slags finlandsbåt. Då jävlar. Jag åkte med ålandsbåten en gång. Det gör jag aldrig om.
SadamJR Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Google verkar va ena jävla fittor, fast det får man inte heller säja. http://www.expressen.se/nyheter/sprakradet-backar---efter-patryckningar/
Recommended Posts