slejnard Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Här är ny med trummor...men äre nog tajt?: https://soundcloud.com/#slejnard/jama-rock-n-roll-anthem
slejnard Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 https://soundcloud.com/slejnard/jama-rock-n-roll-anthem
Micke H Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 ROCK N ROLL! 😄 Shysst med SoundCloud-spelare btw. *är efter*
D Vibe Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Men alltså...det var fan ett misstag att gilla katthemmet på Facebook! Så jääävla fina katter. 🥰 🥰
D Vibe Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Idag är det våffeldagen! Här kommer ett recept jag modifierat ihop: 2 ägg 4 dl mjölk 1 dl filmjölk 1/4 tsk salt 3 dl vetemjöl 1 dl havregryn 2 tsk vanillinsocker 1 tsk bakpulver 50-75 g smör/margarin Smält smöret och låt det svalna. Blanda alla ingredienser utom smöret med hälften av mjölken/filen och vispa till en jämn smet. Tillsätt resten av mjölken/filen och blanda i det avsvalnade smöret. Grädda med lite smör i våffeljärnet. Ha en trevlig våffeldag; avnjutes bäst med lite härlig chipmusik!
Naymari Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 https://soundcloud.com/slejnard/jama-rock-n-roll-anthem Jag känner att du överlag behöver lägga mer tid på tajtare gitarrdubbar och tajtare trummor. Annars svänger det ju fan gött 😎 Testa sänka sången lite och komprimera den lite hårdare! 🙂 YOYOYO Längstah. Jag är ledig nu i 1.5 veckor. Det är gött!
D Vibe Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Jag känner att du överlag behöver lägga mer tid på tajtare gitarrdubbar och tajtare trummor. Annars svänger det ju fan gött 😎 Testa sänka sången lite och komprimera den lite hårdare! 🙂 YOYOYO Längstah. Jag är ledig nu i 1.5 veckor. Det är gött! Ledig från Längstah?! 😮 :o
Neosus Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Idag är det våffeldagen! Här kommer ett recept jag modifierat ihop: 2 ägg 4 dl mjölk 1 dl filmjölk 1/4 tsk salt 3 dl vetemjöl 1 dl havregryn 2 tsk vanillinsocker 1 tsk bakpulver 50-75 g smör/margarin Smält smöret och låt det svalna. Blanda alla ingredienser utom smöret med hälften av mjölken/filen och vispa till en jämn smet. Tillsätt resten av mjölken/filen och blanda i det avsvalnade smöret. Grädda med lite smör i våffeljärnet. Ha en trevlig våffeldag; avnjutes bäst med lite härlig chipmusik! ATTANS va gott! 😄 Mamma brukar ha vichyvatten i. Blir frasigt och fräsigt! Gott som satan! !!!!
slejnard Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Thanks for the input Nay å ni andra. Ska tajta till mig lite....å HÅRDNA! 😮
Naymari Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Thanks for the input Nay å ni andra. Ska tajta till mig lite....å HÅRDNA! 😮 Halvotajta gitarrdubbar kan du dock dölja ganska bra i ett kort rum. Men det är alltid bättre med tajthet från början 🙂
Micke H Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Kw5oJoUYTb8 😆 Har sett den typ tusen gånger. 😆 PIKACHU! Halvotajta gitarrdubbar kan du dock dölja ganska bra i ett kort rum. Men det är alltid bättre med tajthet från början 🙂 Å andra sidan är det rock n roll och inte metal och jag tyckte det gav bra känsla att det inte var snortight. ☺️ Ska tajta till mig lite....å HÅRDNA! 😮 Det lär tjejen din gilla. 😮
CHAE Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Men alltså...det var fan ett misstag att gilla katthemmet på Facebook! Så jääävla fina katter. 🥰 KITTEH!! 🥰
Naymari Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Har sett den typ tusen gånger. 😆 PIKACHU! Å andra sidan är det rock n roll och inte metal och jag tyckte det gav bra känsla att det inte var snortight. ☺️ Man undrar om de har koll på det svenska språket. Med tanke på att de döpt om sig till PISS. 😆 Snortjat ska det inte vara nej. Men lite tajtare kan det vara. Speciellt på ettorna 😑 Kan vara trummorna som förvirrar mig också 😑
CHAE Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 [...] Men det är alltid bättre med tajthet från början 🙂 That's what I said 😮😳
D Vibe Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 ATTANS va gott! 😄 Mamma brukar ha vichyvatten i. Blir frasigt och fräsigt! Gott som satan! !!!! Vichyvatten! Intressant! Måste jag prova någon gång 🙂
Neosus Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Vichyvatten! Intressant! Måste jag prova någon gång 🙂 Ja fan gör det! Vet int vilka ingredienser men jag tror man byter ut mjölken helt eller nått. Int vet ja men gott äre! 😄
Recommended Posts