Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Skrev i senaste mejlet till dem om de klarar av det till den 6:E under omständigheterna. Och om det inte skulle vara så att de fått in det till den 1:E får de lösa det. Antingen med ett annat liknande kort som ersättning eller betala pengarna tillbaka. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej slej 😮

Vi har också käkat tacos... Fast inte iofs; vi käkade tacopaj. Gott varte också! 😮

Sambon och moa har somnat för länge sedan. Jag sitter och labbar med ett tips MAH LAZER kom med i trummixnings-tråden (inte komprimera alls på trumbussen utan låta all komprimering ske på FX-bussen 😮 :o 😮 )

Får se om det bli gott 😑

Sippar lite vin gö jag å 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

"du är skalvet som skakar min kontinent - merci för att du finns"

Helt normal reaktion kring choklad...

Och nej, nej, det fanns ingen dubbelmening, det sjöngs varken om ungar eller kärringar, bara chokladen. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Utgång igår, det var trevligt.

Bredvid oss satt det ett sällskap typ fem dudes och en ashet tjej. Nån gång under kvällen börjar tjejen lägga sig i vår konversation och prata med oss istället för sitt vanliga sällskap. Hennes isbrytare?

- Visst är det fan så mycket smidigare med en kuk istället för en fitta?

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag klarat ut Mass Effect 1. Bara att gå vidare på tvåan! Låt oss hoppas att det är mindre ladddningstider och buggar.

Tyvärr kom jag inte undan en installation som tar typ tjugo minuter. 😏 Jag fucking hatar konsolspel som ska installera saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag klarat ut Mass Effect 1. Bara att gå vidare på tvåan! Låt oss hoppas att det är mindre ladddningstider och buggar.

Tyvärr kom jag inte undan en installation som tar typ tjugo minuter. 😏 Jag fucking hatar konsolspel som ska installera saker.

Så då blev det gangbang?

Jag citerade fel men lite roligt varte!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...