Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

På väg till universitetet för att skriva tenta.. Finns inget jag hellre skulle göra en lördagseftermiddag

va gott 😮

Han är en tjatgubbe. Den enda jag har blockat.

Också gott 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har varit utomhus nästan hela dagen 😮 Vi har fikat och utflüktat oss. Gott varte 🥰

Jag läste utomlands... klart det går men är väl mindre vanligt, speciellt om man dessutom svänger sig med uttrycket "utomlands". Orka säga så om man far på en dagstur till Finland liksom.. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste utomlands... klart det går men är väl mindre vanligt, speciellt om man dessutom svänger sig med uttrycket "utomlands". Orka säga så om man far på en dagstur till Finland liksom.. xD

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste utomlands... klart det går men är väl mindre vanligt, speciellt om man dessutom svänger sig med uttrycket "utomlands". Orka säga så om man far på en dagstur till Finland liksom.. xD

Inte visste jag att du varit utbytesstudent 😮

Tolkar det som att det var i Finland du läste 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter försenat tåg pga älgkadaver på spåret. Jag förutsätter att älgen dog av naturliga orsaker.

Det var rätt intressant när jag jobbade på sj och folk kom in och skällde om förseningar och man talade om för dom att nån hade ställt sej på spåret.

Edit: och blivit överkörd alltså. Det var sällan nån bara stod där-

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har leveransen från Mackie till Andertons försenats till den 28:de.

Förihelvete. 😏

Behöver det ljudkortet till den sjätte!

Ghey 😏

Först en älg och nu sej.. Tågtrafiken verkar vara en riktig djurdödare.

😆 :erik:

Link to comment
Dela på andra sajter

Och det var ännu billigare där. Det var därför jag beställde där 😑

Undrar om det alltid är såhär med Anderstons eller om det är en isolerad engångsföreteelse? Känns som om det är något som bara en längstahian skulle åka dit på.. Typiskt 😏😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om det alltid är såhär med Anderstons eller om det är en isolerad engångsföreteelse? Känns som om det är något som bara en längstahian skulle åka dit på.. Typiskt 😏😛

Har varit i kontakt med Andertons innan ang. Detta.

Felet ligger i (enligt andertons) att Mackie inte klarar av att leverera till deras lager.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...