Pico Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Azum ska de stå... xD Adult rättas azum till på min telefon... Adult pagetopper vore nåt. Kanske nåt med porr eller Ragnar Dahlberg. Eller en kombination. *ryser* Adult rättas azum till på min telefon... Adult pagetopper vore nåt. Kanske nåt med porr eller Ragnar Dahlberg. Eller en kombination. *ryser* Porrnar Dahlberg
Pico Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Hatar serien menneh... alltså... det är ju fö fäään overkligt att den ungen i 2,5 män får suga Jaime Presslys fäjs. Ja alltså, nu är det ju fiktion och per definition inte verkligt... men han suger ju fäjs som skådis dårå. El stfu:o!
Naymari Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Alltså...ni som kan nåt, varför förlovar man sig om man inte vill gifta sig och inte har några som helst planer på att gifta sig? För att bara vara "sambos" har jag för mig kräver betydligt mer jobb och papper. Min historia lärare berättade att eftersom de bara är sambos så måste bruden ge honom rätt till sitt egna barn. 😲 Fråga inte mig. Jag har aldrig förstått mig på den där parnormen. det har inte telefonen heller, den ville autocorrecta till pajformen. Adult rättas azum till på min telefon... Adult pagetopper vore nåt. Kanske nåt med porr eller Ragnar Dahlberg. Eller en kombination. Har influerats av för många sambons. Nej, spambots sa jag. Sluta autokorrigera mig för böfvelen! 😆 PAX FÖR NAY!!! 😮 Du är för gullig du 🥰 JAG PAXAR OCKSÅ NAY! 😮 ELLER JAG MENAR CHAE 😮 PAX FÖR ATT SPOONA MED MICKEH!! Meh...... Jag trodde det vi hade vart något....... specciellt 😠 🙁
Zakyath Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 tycker fotboll är hur trist som helst att se på tv. hade dock hellre gjort det än att plugga
SadamJR Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Om man lyssnar på musik högt och gnuggar örona får man en slags flangingeffekt.
Naymari Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Om man lyssnar på musik högt och gnuggar örona får man en slags flangingeffekt. Skulle gissa på tremolo. Eftersom det är en push-pull. Tjitt alltså. Nästintill fullbokad hela April. Jösses!
SadamJR Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Skulle gissa på tremolo. Eftersom det är en push-pull. Gissa hit och gissa dit, du fåt väl prova själv.
Naymari Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 har en grej inbokad i april ☺️ De 2 första veckorna blev uppbokade av en musikal i Helsingborg som ville att jag skulle sköta deras ljud. På kalasidiotiska tider. 😑 3:dej veckan ska jag till Egypten & glassa. Sen helgen efter ska jag ut och spela in ljud till en naturfilm. Jistanes. De går bra nu 😑
SadamJR Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 De 2 första veckorna blev uppbokade av en musikal i Helsingborg som ville att jag skulle sköta deras ljud. På kalasidiotiska tider. 😑 3:dej veckan ska jag till Egypten & glassa. Sen helgen efter ska jag ut och spela in ljud till en naturfilm. Jistanes. De går bra nu 😑 Om jag får till några låtar nån gång får du förmånen att spela in mej gratis.
Naymari Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Om jag får till några låtar nån gång får du förmånen att spela in mej gratis. Pungar du ut transporten så kan vi nog jobba fram något 😑
CHAE Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 De 2 första veckorna blev uppbokade av en musikal i Helsingborg som ville att jag skulle sköta deras ljud. På kalasidiotiska tider. 😑 3:dej veckan ska jag till Egypten & glassa. Sen helgen efter ska jag ut och spela in ljud till en naturfilm. Jistanes. De går bra nu 😑 Göttans Nay! 😄 Give 'em hell!
Zakyath Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 De 2 första veckorna blev uppbokade av en musikal i Helsingborg som ville att jag skulle sköta deras ljud. På kalasidiotiska tider. 😑 3:dej veckan ska jag till Egypten & glassa. Sen helgen efter ska jag ut och spela in ljud till en naturfilm. Jistanes. De går bra nu 😑 skönt med kul grejer på agendan
slejnard Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Va e foppoll? Kollar gladiatorerna. Sen ska jag se klart Batman å SEN KANSKE litt bollfot. Kul med sköna grejer nay!
Pico Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 If you are to stupid to figure it out for yourself then you are to stupid. äcksDEEE
slejnard Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Va ere för match? Kval eller? Fjällan vill se tyst vittne så ingen fotboll här.
CHAE Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Vika tvätt är ju så jävla kul så att det inte vet några gränser... 😠
Zakyath Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Vika tvätt är ju så jävla kul så att det inte vet några gränser... 😠 nästan lika kul som att frysa bröd ☺️
Pico Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 nästan lika kul som att frysa bröd ☺️ favohobbyn! Man bara står där och fryser bröd i en två-tre timmar liksom... askul! xD
Zakyath Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 min vän anklagade mig häromdagen för att ha det som hobby, i och med att vi alltid har vårt bröd i frysen 😕
Naymari Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Visar sig nu att de inte ens tänkt på att erbjuda mig reseersättning. Allt de tänker ge mig är lunch. Well fuck you too. 2 veckor gratis arbetskraft där jag kommer förlora pengar?
Recommended Posts