Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Alltså...ni som kan nåt, varför förlovar man sig om man inte vill gifta sig och inte har några som helst planer på att gifta sig?

För att det är populärt...jag venne 😕 Tycker att folk förlovar sig hit och dit 😏

Postat

Venne det.

Pajformen 😄

Asyl pagetopper

:blonk:

😳😆

Postat

För att det är populärt...jag venne 😕 Tycker att folk förlovar sig hit och dit 😏

Finns det verkligen ingen "riktig" orsak? Skattelättnader? Whatever?

Om det är som ni säger är det banne mig det töntigaste jag hört...på hela dan.

Postat

Adult rättas azum till på min telefon... Adult pagetopper vore nåt. Kanske nåt med porr eller Ragnar Dahlberg. Eller en kombination.

*ryser*

Postat

Adult rättas azum till på min telefon... Adult pagetopper vore nåt. Kanske nåt med porr eller Ragnar Dahlberg. Eller en kombination.

*ryser*

Dina inlägg är fullständigt obegripliga, men det är kul att du är här.

Postat

Dina inlägg är fullständigt obegripliga, men det är kul att du är här.

Har influerats av för många sambons. Nej, spambots sa jag. Sluta autokorrigera mig för böfvelen!

Postat

PAX FÖR SADAM!

🥰😊😄

*ryser*

😳😄

PAX FÖR SADAM!

PAX FÖR NAY!!! 😮

Ihopslag de Luxe 😳

Postat

Det enda krav jag uppfyller är kravet på att dricka öl ikväll, som jag ställer till mig själv. ☺️

Den meningen blev lite udda...

Postat

Det enda krav jag uppfyller är kravet på att dricka öl ikväll, som jag ställer till mig själv. ☺️

Den meningen blev lite udda...

Ja, verkligen. Som du ställer till dig själv, Micke.

Postat

Ställ vad fan du vill var fan du vill hur fan du vill när fan du vill. Bara du gör exakt som jag säger.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.