Micke H Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Vad nu är sagt äge dock icke tillämpning, där den, som avgav svaret, anser det överensstämma med anbudet och mottagaren måste inse detta. I ty fall åligger det denne, om han icke vill godtaga svaret, att utan oskäligt uppehåll giva meddelande därom; underlåter han det, skall avtal i enlighet med svarets innehåll anses hava kommit till stånd.
Fidden Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Vad nu är sagt äge dock icke tillämpning, där den, som avgav svaret, anser det överensstämma med anbudet och mottagaren måste inse detta. I ty fall åligger det denne, om han icke vill godtaga svaret, att utan oskäligt uppehåll giva meddelande därom; underlåter han det, skall avtal i enlighet med svarets innehåll anses hava kommit till stånd. Haha, "stånd" 😄😆
Micke H Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Orka säga att en ompekning av domän till annan server tar flera timmar! Det tar upp till en timme!
Fidden Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Kan peka att min kaffekopp måste fyllas. *Hjälper till och pekar på slejs kaffekopp*
Fidden Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 tjitt, tänk om alla omdirigeras från mickes domän till slejs kaffekopp nu! 😮 SLEJ, SE UPP!
slejnard Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 tjitt, tänk om alla omdirigeras från mickes domän till slejs kaffekopp nu! 😮 SLEJ, SE UPP! Hjälp jag drack upp er 😮
Micke H Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Alltså...ni som kan nåt, varför förlovar man sig om man inte vill gifta sig och inte har några som helst planer på att gifta sig?
Fidden Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Fråga inte mig. Jag har aldrig förstått mig på den där parnormen. det har inte telefonen heller, den ville autocorrecta till pajformen.
Recommended Posts