Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

48,5p av 50,5p på musikteoriprovet. Helt okej. Får kolla imorgon vad jag hade fel på 😑

Grattis! Du skrev säkert B när du borde skrivit H.

Alla keyboardister jag nånsin lirat med (alla tre xD ) har alltid kallat det H.

Förutom den där holländaren som bara pratade engelska, han vet jag inte vad han kallar det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snackade med en kompis vars ex avled för en månad sen. Med henne hade han en sjuttonårig dotter som han inte har träffat på tio år. Igår kom hon och ringde på dörren helt ur det blå. Märkligt.

Hur tog han det? (Både exets död och dottern som dök upp)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tog han det? (Både exets död och dottern som dök upp)

När det gällde exet var ju deras relation helt förgiftad. Hon har t ex skickat tillbaka födelsedagspresenter och julklappar som han har lämnat till dottern. När det gäller varför det blev så har jag ju bara hans historia. När det gäller dotterns besök var han väldigt glad, och jag var glad för hans skull. Något som inte händer varje dag när det gäller mej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tog han det? (Både exets död och dottern som dök upp)

Vill tillägga att han ringde upp hennes föräldrar och beklagade sorgen vilket dom uppskattade, enligt honom, och att han satte in en femhundring på bröstcancerkontot som öppnades i samband med begravningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens dikt:

in arrears the painting the best fleshlight real, and her Sisters. fleshlight maybe it's the superlative fleshlight for unloose! fleshlight Fleshlights - this is Ordinarily the elision of the steel can. fleshlight Hunt club confirms that David Fincher shooter the gentle wind more or less some 1983 BBC Frida nighttime clobber? !

Visst är det vackert?

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis! Du skrev säkert B när du borde skrivit H.

Alla keyboardister jag nånsin lirat med (alla tre xD ) har alltid kallat det H.

Förutom den där holländaren som bara pratade engelska, han vet jag inte vad han kallar det.

H finns inte. And that's fucking that!!

Tror jag hade fel i rytmdiktaten. Har svårt för att skija på en åttondelstriolgrupp med paus i mitten. Och en sextondelsgrupp med dubbla pauser i mitten. De låter så ruskigt lika 😠

Grattis! Du skrev säkert B när du borde skrivit H.

Alla keyboardister jag nånsin lirat med (alla tre xD ) har alltid kallat det H.

Förutom den där holländaren som bara pratade engelska, han vet jag inte vad han kallar det.

H finns inte. And that's fucking that!!

Tror jag hade fel i rytmdiktaten. Har svårt för att skija på en åttondelstriolgrupp med paus i mitten. Och en sextondelsgrupp med dubbla pauser i mitten. De låter så ruskigt lika 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...