Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

ja, det är det. men det allra mesta är det ett minustecken före. blir nog skitjobbigt att byta bank när man har sina lån där.

Nämen vahettere det verka gå att öppna ett e-spar i internetbanken

😕

ja, men min sparbank är en såndär enskild.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Wow.

Jag tror jag ska vara tyst nu. xD

Men va fan. Du måste väl känna igen en bra låt när du hör en? Det är jimmy webb som har skrivit den där. Dessutom, du som gillar damerna, testa den där ställningen på nästa gig, dom kommer att stå i kö. If u got what it takes, that is.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men va fan. Du måste väl känna igen en bra låt när du hör en? Det är jimmy webb som har skrivit den där. Dessutom, du som gillar damerna, testa den där ställningen på nästa gig, dom kommer att stå i kö. If u got what it takes, that is.

Wow.

Jag tror jag ska vara tyst nu. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Dra inte in Tommy Nilsson i detta nu, wichita lineman var ju bra 😠

Den där fidden kan man alltid lita på, eller iallafall ibland. Har du inte hört glenn campbell förut? Han är en sammansatt personlighet minst sagt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där fidden kan man alltid lita på, eller iallafall ibland. Har du inte hört glenn campbell förut? Han är en sammansatt personlighet minst sagt.

Hade aldrig hört talas om honom, vad jag minns iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade aldrig hört talas om honom, vad jag minns iallafall.

Han har varit med om allt. Först åkte han på turne med beach boys som gitarrist. Då kom dom på att han kunde sjunga oxå så han fick va med i stämsången. Sen gjorde han några plattor som gav flera hits, bl a när han spelade in låtar av jimmy webb. Sen vete fan, men han blev nån slags pastor och gick samtidigt ner sej i drogträsket. På senare år har han gjort framträdanden som visar att han ändå har lite koll kvar. När han gjorde den där spelningen hos jools hollan tycktes banden som var där fullständigt star struck. Numera kämpar han tydligen med alzheimers. Här är ännu en låt, och han sjunger så innihelvete bra.

http://www.youtube.com/watch?v=xsHUgpSxMoI

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...