Fidden Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 ja, det är det. men det allra mesta är det ett minustecken före. blir nog skitjobbigt att byta bank när man har sina lån där. Nämen vahettere det verka gå att öppna ett e-spar i internetbanken 😕 ja, men min sparbank är en såndär enskild.
Neosus Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 jasså du har sparbanken jag kollade swedbank *fniss* 😑
Fidden Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 jo de har så konstiga idéer. först bara "eeh, vi byter namn till swedbank!" och så säger vissa kontor att "DET GÖR VI SÅ FAN INTE!".
Neosus Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Ja man blir förbandslåda! Nu ska dom byta te bankomat dessutom! Spennande! 😆😏
Fidden Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 de enskilda sparbankerna ska byta till en lucka i väggen med en otrevlig bankir innuti 😏
SadamJR Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 ja, det är det. men det allra mesta är det ett minustecken före. blir nog skitjobbigt att byta bank när man har sina lån där. Men principen fidden, principen.
SadamJR Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Slänger in den här videon igen. Musik blir inte bättre än så här. Bara sättet han står på har en del att lära yngre generationer.
SadamJR Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Wow. Jag tror jag ska vara tyst nu. xD Men va fan. Du måste väl känna igen en bra låt när du hör en? Det är jimmy webb som har skrivit den där. Dessutom, du som gillar damerna, testa den där ställningen på nästa gig, dom kommer att stå i kö. If u got what it takes, that is.
Micke H Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Men va fan. Du måste väl känna igen en bra låt när du hör en? Det är jimmy webb som har skrivit den där. Dessutom, du som gillar damerna, testa den där ställningen på nästa gig, dom kommer att stå i kö. If u got what it takes, that is. Wow. Jag tror jag ska vara tyst nu. xD
Fidden Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Påminner om: http://www.youtube.com/watch?v=qc98u-eGzlc Dra inte in Tommy Nilsson i detta nu, wichita lineman var ju bra 😠
SadamJR Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Sitter och lyssnar på little feet. Ett band som dom flesta av er aldrig hört talas om, eller hur?
Micke H Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Dra inte in Tommy Nilsson i detta nu, wichita lineman var ju bra 😠 Pfff, han sålde ut sig med Number Of The Beast, när han samarbetade med Run DMC.
SadamJR Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Dra inte in Tommy Nilsson i detta nu, wichita lineman var ju bra 😠 Den där fidden kan man alltid lita på, eller iallafall ibland. Har du inte hört glenn campbell förut? Han är en sammansatt personlighet minst sagt.
SadamJR Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Jävlar vad man får kuta ibland för att slippa reklamen på spotify.
Fidden Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Den där fidden kan man alltid lita på, eller iallafall ibland. Har du inte hört glenn campbell förut? Han är en sammansatt personlighet minst sagt. Hade aldrig hört talas om honom, vad jag minns iallafall.
SadamJR Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Hade aldrig hört talas om honom, vad jag minns iallafall. Han har varit med om allt. Först åkte han på turne med beach boys som gitarrist. Då kom dom på att han kunde sjunga oxå så han fick va med i stämsången. Sen gjorde han några plattor som gav flera hits, bl a när han spelade in låtar av jimmy webb. Sen vete fan, men han blev nån slags pastor och gick samtidigt ner sej i drogträsket. På senare år har han gjort framträdanden som visar att han ändå har lite koll kvar. När han gjorde den där spelningen hos jools hollan tycktes banden som var där fullständigt star struck. Numera kämpar han tydligen med alzheimers. Här är ännu en låt, och han sjunger så innihelvete bra. http://www.youtube.com/watch?v=xsHUgpSxMoI
D Vibe Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Själv lyssnar jag på en cover på Nothing Else Matters med Apoptygma Berzerk.
Fidden Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Fantastiskt! Vem har filmrättigheterna? Pax för dom annars 😄 once again, 😱 <-- this.
D Vibe Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Fast den låten var inget vidare (fast jag gillar Apoptygma Berzerk annars), så nu lyssnar jag på lite Icon of coil istället.
SadamJR Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Fast den låten var inget vidare (fast jag gillar Apoptygma Berzerk annars), så nu lyssnar jag på lite Icon of coil istället. Glen campbell är bättre, fast han nästan är död.
Fidden Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 jag gillade deras låt om jordens undergång, den lyssnade jag på innan jul där, när det var aktuellt 😄 MEN VAFAN, SLUTA NINJA MIG! 😠
Recommended Posts