Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

😮

* 😉 *

en liggande totem från självaste sadamjr! 😮

Eller hur. En milstolpe i längstah 😑

Det där lever vi länge på. 😄☺️

Jaaaaaa 🥰 :wub: 🥰 :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

SADAM! 😮 :o 😮🥰

Jag tror jag kom.

🥰

* * *

Va fan... jag blandar så gott som alltid ihop MAH LAZER och Linus. Blir förbannad 😠😏🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

@Nay: bummer på ljudkortet 🙁 Dock vad kostar hela kalaset inkl frakt och sådär?

trä o två inkl. frakt 😑

Fick svar idag också: Det vart problem med att Mackie inte hade några på sitt lager heller överhuvudtaget. Så min kommer bokstavligt talat vara rykande färsk från fabrik 😑

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

trä o två inkl. frakt 😑

Fick svar idag också: Det vart problem med att Mackie inte hade några på sitt lager heller överhuvudtaget. Så min kommer bokstavligt talat vara rykande färsk från fabrik 😑

Rykande, det låter inte bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud alltså.

Försökte öppna ett nytt e-sparkonto på swedbank, det har jag gjort förr och det är smidigt om man ska ha pengar avsatta till något speciellt, som i detta fallet bostadsrättsföreningens konto.

Det visade sig dock att just min bank har valt att ta bort det här med e-sparkonton (som alltså är enkla konton som man kan öppna själv via internetbanken). Istället erbjuder dom konton med fler begränsningar och lägre ränta.

Ja ba "Que?!", gav supporttanten en utskällning och lade på.

Kändes bra på alla sätt förutom att jag inte lyckades öppna något konto. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud alltså.

Försökte öppna ett nytt e-sparkonto på swedbank, det har jag gjort förr och det är smidigt om man ska ha pengar avsatta till något speciellt, som i detta fallet bostadsrättsföreningens konto.

Det visade sig dock att just min bank har valt att ta bort det här med e-sparkonton (som alltså är enkla konton som man kan öppna själv via internetbanken). Istället erbjuder dom konton med fler begränsningar och lägre ränta.

Ja ba "Que?!", gav supporttanten en utskällning och lade på.

Kändes bra på alla sätt förutom att jag inte lyckades öppna något konto. 😏

Du borde flytta alla dina pengar. Misstänker att det är en avsevärd summa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...