Micke H Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Nya Tomb Raider-spelet verkade intressant och fick bra betyg i DN men rätt dåligt i LEVEL. Jag litar nog mer på LEVEL i det här fallet. xD När en dagstidning skriver att en karaktär och handling har "djup" så jämför dom nog med Super Mario. När LEVEL skriver om samma karaktärer så jämför dom förhoppningsvis med andra moderna äventyrsspel/rollspel. Fast jag funderar ändå på att köpa det. 😑 Men då måste jag klara alla Mass Effect-spelen jag har köpt nu. 😄 Alla dessa jävla spel att spela...jag blir fan FÖRBENAD! 😠
CHAE Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 DU HAR FEL! 😠 FAN, JAG FÅR EN NY STROKE! 🙁 Nej vänta, Caps Lock igen. My bad. Stop doing that 🙁😮😄
Micke H Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Jag har alltid funnit det roande när någon recenserar en prog metal-platta och kallar den "pretentiös"...Alltså, typ all metal och all prog är överambitiöst, vad förväntar du dig av en prog metal-platta? xD Stop doing that 🙁😮😄 HARU LÄST NYA LEVEL ÄN?! Rätt fet. 😄
CHAE Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Nya Tomb Raider-spelet verkade intressant och fick bra betyg i DN men rätt dåligt i LEVEL. Jag litar nog mer på LEVEL i det här fallet. xD När en dagstidning skriver att en karaktär och handling har "djup" så jämför dom nog med Super Mario. När LEVEL skriver om samma karaktärer så jämför dom förhoppningsvis med andra moderna äventyrsspel/rollspel. Fast jag funderar ändå på att köpa det. 😑 Men då måste jag klara alla Mass Effect-spelen jag har köpt nu. 😄 Alla dessa jävla spel att spela...jag blir fan FÖRBENAD! 😠 No, you're wrong! 😠 Jag såg en walkthough och det verkade ganska ball. Har iofs aldrig varit så inne på exploring-spelen 😑 Dead Space 3 verkar dock vara något av en besvikelse 😏 Mest action och less horror 🙁 :( 🙁
CHAE Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 (redigerat) Jag har alltid funnit det roande när någon recenserar en prog metal-platta och kallar den "pretentiös"...Alltså, typ all metal och all prog är överambitiöst, vad förväntar du dig av en prog metal-platta? xD HARU LÄST NYA LEVEL ÄN?! Rätt fet. 😄 xD Klart jag har. PS3 für alle!!! Såklart släpps Killzone 3 till det. Verkar jävligt fränt Redigerat 20 mars 2013 av CHAE
Micke H Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 No, you're wrong! 😠 Jag såg en walkthough och det verkade ganska ball. Har iofs aldrig varit så inne på exploring-spelen 😑 Dead Space 3 verkar dock vara något av en besvikelse 😏 Mest action och less horror 🙁 :( 🙁 Vi har verkligen olika spelsmak. xD Aja, jag tycker om dig ändå. 🥰 NOT! 😠
Zakyath Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Jag har alltid funnit det roande när någon recenserar en prog metal-platta och kallar den "pretentiös"...Alltså, typ all metal och all prog är överambitiöst, vad förväntar du dig av en prog metal-platta? xD HARU LÄST NYA LEVEL ÄN?! Rätt fet. 😄 prog överlag är väl pretentiöst ☺️ gillar man inte det har man väl åkt på fel genre..
Micke H Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Prog är fruktansvärt jävla pretentiöst. En av anledningarna till att jag gillar det. 🥰 Det ordet behöver inte bara ha en negativ klang. I mina ögon (öron?) kan det lika väl betyda någon som är väldigt ambitiös med sina intentioner. Precis som jag är ambitiös med mina intentioner mot era mammor! Guhuhuhuhuhu! 😏 xD ☺️ 😳 😑 😠 😊 😱 spam
Micke H Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Tänk om det fanns en ölsort som hette "Öl" bara. - Du, langa hit en Öl! *ger en Heineken* - Nejje, jag ville ju ha en ÖL för fan! Guhuhuhu. Jag tror att Tomb Raider suger! 😑 Jag tror att Lara Croft suger. 🥰 Tänk om det fanns en ölsort som hette "Öl" bara. - Du, langa hit en Öl! *ger en Heineken* - Nejje, jag ville ju ha en ÖL för fan! Guhuhuhu. Eller så beställer man en stor stark och så kommer vakten. 😑
Zakyath Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 jag skulle då vilja separera begreppen pretentiös och pretto... 😑
Micke H Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 PANDORA! ARE YOU STILL HERE?! WHEN WILL YOU... DISAPPEAR?!?!?!
CHAE Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Vi har verkligen olika spelsmak. xD Aja, jag tycker om dig ändå. 🥰 NOT! 😠 🙂 Prog är fruktansvärt jävla pretentiöst. En av anledningarna till att jag gillar det. 🥰 Det ordet behöver inte bara ha en negativ klang. I mina ögon (öron?) kan det lika väl betyda någon som är väldigt ambitiös med sina intentioner. Precis som jag är ambitiös med mina intentioner mot era mammor! Guhuhuhuhuhu! [...] du kan va...öron 😠
Micke H Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Jag vill gärna tro att jag har ett...öra...för detaljer.
Micke H Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Once you realize everything ends in complete and utter shit no matter what you do, those little losses won't bother you too much. You just have to look the world in its brown eye and say "Hey man, don't shit on me" and then open your umbrella of hatred. 🥰
SadamJR Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 PANDORA! ARE YOU STILL HERE?! WHEN WILL YOU... DISAPPEAR?!?!?! Har du fått en stroke?
CHAE Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 (redigerat) Undrar om SD har offentliggjort den där listan på uteslutna än... 😕Runkslätt tänker då inte gå, enligt honom själv Han ställer inte sin plats i regionfullmäktige till partiets förfogande omedelbart. – Det är ingenting jag kommer att göra å det snaraste. Jag sitter kvar tills vidare [...] [...]Michael Andersson, regionfullmäktig och lokal partiordförande i Mölndal. – Man kan springa omkring med järnrör och få stanna i partiet, samtidigt tar de Daniel på svaga indicier. Det är många som inte gillar toppstyrningen och de dubbla måttstockarna. Det känns som om det är skillnad på folk och folk, om man är kompis med Åkesson eller inte, säger han till TT. 😆 Redigerat 20 mars 2013 av CHAE
Micke H Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Från Wikipedia: MidnattssolFör Turtlestrilogin, se Teenage Mutant Ninja Turtles Adventures#Berättelsernas gång. 😳
Recommended Posts