Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Får aktivitetsstöd nu, vafan det nu är.

Om din arbetsförmåga är 50% så borde du ju få aktivitetsersättning istället tycker jag.. Då kan du ju söka bostadsbidrag.

😕

Redigerat av Neosus
Postat

Nu har jag spelat visp-virvel på Fattig Bonddräng. Och spelat om tamburinen. Satan vad kul det är.

Nu låter jag mixen gå på repeat 15 ggr mens jag datar o kaffar, f

å se om jag hör nåt fel eller taskig nivå. Fan vad rätt det blir med nya lurarna.

Postat

Nu har jag spelat visp-virvel på Fattig Bonddräng. Och spelat om tamburinen. Satan vad kul det är.

Nu låter jag mixen gå på repeat 15 ggr mens jag datar o kaffar, f

å se om jag hör nåt fel eller taskig nivå. Fan vad rätt det blir med nya lurarna.

bunnypunch.png

Postat

* ser att Peter Criss har vunnit något slags pris

* gör mig redo att ge världens jävla rant om hur jävla usel som trummis han är, att snubben inte vet vad varken halvtakt eller taktarter är för något, att han är otight som en häx-vagina, etc

* ser att priset handlar om bröstcancer och att han vill göra folk mer medvetna om att det drabbar även män

* skäms

Postat

Det kanske räcker att ha en Studer B67 som avatar för att få det rätta ljudet? Onödigt att köpa. De är svindyra nu igen.

Det finns ingen genväg.......

Postat

* ser att Peter Criss har vunnit något slags pris

* gör mig redo att ge världens jävla rant om hur jävla usel som trummis han är, att snubben inte vet vad varken halvtakt eller taktarter är för något, att han är otight som en häx-vagina, etc

* ser att priset handlar om bröstcancer och att han vill göra folk mer medvetna om att det drabbar även män

* skäms

🙂

😄@"häxvagina" btw

Postat

För att han skriver orimmade gnälltexter. Oops.

Jaha. Jamen dåså 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.