Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Får aktivitetsstöd nu, vafan det nu är.

Om din arbetsförmåga är 50% så borde du ju få aktivitetsersättning istället tycker jag.. Då kan du ju söka bostadsbidrag.

😕

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag spelat visp-virvel på Fattig Bonddräng. Och spelat om tamburinen. Satan vad kul det är.

Nu låter jag mixen gå på repeat 15 ggr mens jag datar o kaffar, f

å se om jag hör nåt fel eller taskig nivå. Fan vad rätt det blir med nya lurarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag spelat visp-virvel på Fattig Bonddräng. Och spelat om tamburinen. Satan vad kul det är.

Nu låter jag mixen gå på repeat 15 ggr mens jag datar o kaffar, f

å se om jag hör nåt fel eller taskig nivå. Fan vad rätt det blir med nya lurarna.

bunnypunch.png

Link to comment
Dela på andra sajter

* ser att Peter Criss har vunnit något slags pris

* gör mig redo att ge världens jävla rant om hur jävla usel som trummis han är, att snubben inte vet vad varken halvtakt eller taktarter är för något, att han är otight som en häx-vagina, etc

* ser att priset handlar om bröstcancer och att han vill göra folk mer medvetna om att det drabbar även män

* skäms

Link to comment
Dela på andra sajter

* ser att Peter Criss har vunnit något slags pris

* gör mig redo att ge världens jävla rant om hur jävla usel som trummis han är, att snubben inte vet vad varken halvtakt eller taktarter är för något, att han är otight som en häx-vagina, etc

* ser att priset handlar om bröstcancer och att han vill göra folk mer medvetna om att det drabbar även män

* skäms

🙂

😄@"häxvagina" btw

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...